کد خبر: خدمت-به-خانواده-شهدا-توفیق-بزرگی-است-هر
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۴۵
خدمت به خانواده شهدا توفیق بزرگی است/هر چه در توان داریم برای امنیت کشورخواهیم گذاشت

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار " حسین اشتری " در بازدید از ستاد مرزبانی ناجا با خانواده های شهیدان " غلامرضا صادقی فرد " و " فرزاد رفعت" دیدار و گفتگو کرد.

وی افزود: امنیت، آرامش، عزت و اقتدار کشور را مرهون جانفشانی و ایثارگری های شهیدانی دانست که بدون ادعا و بی منت جان خود را برای دفاع از خاک این مرز و بوم کشور در طبق اخلاص گذاشتند.

سردار اشتری  تصریح کرد:شهدا مایه فخر همه ما هستند و خدمت به خانواده شهدا برای بنده یک توفیق بزرگ است.

این مقام ارشد ناجا دیدار با خانواده شهدا را برای خود و سایر همکاران مایه افتخار دانست و بیان داشت: ما برای همیشه مدیون خون پاک شهدا هستیم و امیدواریم با حفظ اقتدار و امنیت کشور، ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

سردار اشتری با اشاره به اینکه امنیت و آسایش و ثبات کنونی مدیون خون پاک شهدا و دعای خیر خانواده آنهاست، افزود: ان شاءالله ما شرمنده شهدا نشویم و مطمئن باشید هر آنچه که در توان داریم برای امنیت کشور در طبق اخلاص خواهیم گذاشت تا هموطنانمان از آرامش و آسایش برخوردار باشند.

فرمانده ناجا خاطر نشان کرد: هریک از شهدا با نثار خون خود بالاترین خدمت را به کشور و نظام مقدس ایران اسلامی کرده اند و امیدواریم بتوانیم زحمات خانواده آنان را جبران کنیم.

گفتنی است، فرمانده ناجا  ضمن دیدار با  خانواده شهیدان " غلامرضا صادقی فرد" و " فرزاد رفعت"، از این عزیزان تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha