کد خبر: دولت-و-سازمان-برنامه-پرداخت-مطالبات-با
۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۲

به گزارش گروه سیاسی  خبرگزاری  سلامت به نقل از خانه ملت، سیدمحمد موحد در نشست علنی امروز (سه شنبه، 20 مهرماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از رئیس جمهور به دلیل سفر به استان کهکیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد با اجرای مصوبات این سفر پروژه های بر زمین مانده به سرانجام برسد.

نماینده مردم کهکیلویه، بهمنی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از دولت به دلیل انتخاب دکتر احمدزاده به عنوان استاندار استان کهکیلویه و بویراحمد تشکر کرد و افزود: قطعا انتخاب افراد شایسته از مناطق محروم زمینه ساز ایجاد توازن در حوزه اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم انتصابات شایسته از استان کهکیلویه و بویراحمد موجب رشد مناطق محروم به ویژه مردم این استان شود. با وجود تذکرات و نطق ها مردم استان همچنان چشم به راه جبران خسارات سیل هستند.

موحد اضافه کرد: دولت و سازمان برنامه و بودجه پرداخت مطالبات بازنشستگان را در دستورکار خود قرار دهند و مجلس با هماهنگی دولت رتبه بندی فرهنگیان را به عنوان خواسته به حق آنان در اولویت قرار دهد.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: همچنین انتظار داریم منابع زیرزمینی و رو زمینی استان کهکیلویه و بویراحمد همچون نفت، گاز و آب استان که به سایر استان ها روانه می شود، در استان های مجاور از نیروی انسانی این استان به کار گرفته شوند.

موحد یادآور شد: منافع ملی باید اولویت اول کشور قرار گیرد، در این راستا از برگزاری مانورهای اخیر به ویژه در استان های شمال غرب کشور تشکر می کنم./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha