کد خبر: رسالت-سازمان-قضایی-نیروهای-مسلح-حفظ-اق
۲۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۵۹
رسالت سازمان قضایی نیروهای مسلح حفظ اقتدار فرماندهی و صیانت و حمایت از نیروهای مسلح است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت الاسلام شکرالله بهرامی و هیئت همراه با فرمانده کل ارتش دیدار کردند.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در این دیدار، تعامل سازمان قضایی نیروهای مسلح با ارتش را بسیار عالی توصیف کرد و حمایت های این سازمان از مأموریت های ارتش را قابل تقدیر دانست.

وی گفت: التزام به قانون و اجرای عدالت خواست همه است اما سازمان قضایی نیروهای مسلح مأموریت خطیر و ظریفی دارد چون همزمان در عین اجرای قانون، اقتدار نیروهای مسلح را نیز باید در تصمیمات و آرای خود مدنظر داشته باشد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز در این دیدار گفت: رسالت سازمان قضایی نیروهای مسلح حفظ اقتدار فرماندهی و صیانت و حمایت از نیروهای مسلح است.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی افزود: در رسیدگی به پرونده ها به گونه ای عمل می شود که اقتدار فرماندهی زیر سؤال نرود چون نظم و انضباط را در نیروهای مسلح خدشه دار می سازد.

وی به رعایت همه جوانب حقوقی در قراردادهای نیروهای مسلح با اشخاص حقیقی و حقوقی تأکید کرد و گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح آماده ارائه مشاوره به نیروهای مسلح در عقد قراردادها برای جلوگیری از بروز خسارت های احتمالی است.

در این دیدار، امیر دادرس جانشین فرمانده کل و سرهنگ یعقوبی رئیس اداره قوانین، امور حقوقی و مجلس ارتش همچنین مهرانفر معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیروهای مسلح، فراتی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران، ترکی دادستان نظامی استان تهران ، شهبازی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح و یوسفوندی معاون اول دادستان نظامی تهران حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha