کد خبر: رشد-٨٣-درصدی-فروش-و-١٧٧-درصدی-سود-خالص-د
۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۵۲
رشد ٨٣ درصدی فروش و ١٧٧ درصدی سود خالص دوره ۳ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۰

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت؛ دكتر محمدرضا مرادي، مدیرعامل این شرکت در خصوص گزارش عملکرد سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ با اشاره به رشد ٨٣ درصدی فروش نسبت به دوره مشابه سال قبل، از رشد کلیه شاخص‌های مالي و عملياتي شركت خبر داد.

بر اساس این گزارش عملکرد فروش سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ شرکت توزيع داروپخش نسبت به دوره مشابه سال گذشته به ركورد ١٧.٣٩١.٨٣٩ میلیون ریال (دوره مشابه سال قبل ٩.٤٩٨.٢٨٥ میلیون ریال) رسیده که علاوه بر رشد ٨٣ درصدي، ركورد بالاترين رقم فروش ثبت شده در ميان كليه شركتهاي پخش فعال در صنعت داروئی كشور مي باشد.

این شرکت علاوه بر حفظ جايگاه نخست پخش داروي كشور، با هدف گذاري استراتژيك در زمينه زنجيره تامين دارو، ضمن ایجاد تنوع در تامين سبد محصولات و تعامل با بيش از ١٩٠ تامين كننده، با بهره گيري از بروزترين روشهاي توزيع در جهت حفظ حداكثر رضايت مشتريان خود (بيش از ١٤٠٠٠ داروخانه، مراكز درماني و بيمارستان در سراسر كشور)، با مديريت بهينه منابع، ضمن رشد ١٠٧ درصدي در سود ناخالص و ٢١٧ درصدي در سود عملياتي؛ با دستيابي به سود خالص ٧٠٣.١١٠ ميليون ريالي در دوره مذكور (دوره مشابه سال قبل ٢٥٤.٠٦٣ ميليون ريال) به رشد ١٧٧ درصدي سود خالص دست يافت.

در چهار ماهه ابتدائی سال ۱۴۰۰ با برنامه ریزی و بهره گیری از رهنمودهای مدیریت شستا و تیپیکو، این شرکت توانست فروش بی سابقه ۷۵۰ میلیارد تومان فروش ماهانه را در بیست و نهمین روز از تیر ماه محقق نماید .

شرکت توزیع داروپخش همچون سال ۱۳۹۹ با وجود محدودیت های شرایط کرونا در چهار ماه ابتدائی سال ۱۴۰۰، بیشترین سهم و تاثیر را در تامین و توزیع داروها و تجهیزات پیشگیری و درمان بیماری کرونا داشت که این امر در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی این شر‌کت جهت رفع نیاز مراکز درمانی سراسر کشور بوده و از سوی مدیریت شستا موکدا" تاکید شده است./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha