کد خبر: رعایت-نکاتی-ایمنی-اولویت-احداث-واحدها
۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۰۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، اکبر بهنام جو در جلسه شورای مسکن استان تصریح کرد: واحدهای مسکونی برای مدت طولانی مورد استفاده قرار می گیرد و لازم است در تهیه نقشه ها تمام موارد مورد نیاز برای سهولت زندگی در این واحدها لحاظ شود.

وی افزود: جانمایی پارکینگ، فضای آزاد بین ساختمان ها و توجه به زیبایی نما از جمله نکاتی است که در تهیه نقشه ها باید به آن توجه شود.

استاندار اردبیل با اشاره به احداث حدود ۷۵۰ واحد از طرح مسکن ملی خواستار تسریع در احداث و جذب مشارکت ثبت نام کنندگان شد.

بهنام جو اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی و سایر سازندگان واحدهای مسکن ملی در راستای کاهش قیمت تمام شده با حفظ ایمنی و لحاظ کردن کمترین میزان سود در احداث واحدها عمل کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان نیز در این جلسه  با اشاره به ثبت نام حدود ۹ هزار نفر در مرحله اول و دوم این طرح گفت: پیش بینی می شود شش هزار نفر واجد شرایط بوده و حدود سه هزار نفر از این تعداد شرایط واریز پول را بپذیرند.

محبوب حیدری افزود: برخی از ثبت نام کنندگان در مرحله واریز سهم ریالی خود با مشکل مواجه شده و از چرخه خارج می شوند.

وی از هماهنگی با سازمان نظام مهندسی برای احداث حدود ۷۵۰ واحد مسکونی خبر داد و گفت: نقشه اولیه واحدهای مسکن ملی توسط نظام مهندسی آماده شده و این واحدها برای قسمتی از ثبت نام کنندگان واجد شرایط و اعضای تعاونی های مسکن برخی دستگاهها و نظام مهندسی اختصاص می یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha