کد خبر: رونمايي-از-برچسب‌هاي-جديد-سرويس‌هاي
۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۶:۱۴

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با بيان اينکه تقريباً طي سه سال گذشته شاهد هيچ گونه حادثه دلخراش در سرويس مدارس تهران نبوديم، از جريمه بيش از 200 هزار خودرو در سال تحصيلي گذشته خبرداد.

به گزارش خبرگزاري سلامت ، سردار " سيد تيمور حسيني" در مراسم رونمايي از برچسب سرويس مدارس، اظهار داشت: در ايامي هستيم که تمام دستگاه‌هاي متولي و مسئول، تلاش خود را براي يک رويداد بزرگ و تأثيرگذار که شروع سال تحصيلي است، متمرکز کرده‌اند.

وي افزود: يکي از اقدامات حائز اهميت سال تحصيلي جديد، سرويس مدارس است که اين کار چندين سال است در دستور کار قرار گرفته و خوشحاليم که با گذر زمان کيفي و مطلوب‌تر دنبال مي‌شود.

رئيس پليس راهور تهران بزرگ ادامه داد: تقريباً طي سه سال گذشته شاهد هيچ گونه حادثه دلخراش در سرويس مدارس تهران نبوديم اما اين به آن معنا نيست که توانسته‌ايم هر آنچه در دستورالعمل سرويس مدارس است را اجرايي کنيم.

سردار حسيني به تمهيدات اتخاذ شده براي موضوع سرويس مدارس اشاره و تصريح کرد: آموزش رانندگان سرويس مدارس، برگزاري جلسات با مديران مدارس و تلاش دو مجموعه اتوبوسراني و تاکسيراني بيانگر اقدامات ارزنده‌اي در اين خصوص است.

وي با تأکيد بر مشارکت جدي تمام دستگاه‌ها در خصوص سرويس مدارس، گفت: اميدواريم با همدلي تمام مديران بتوانيم امسال شاهد سال خوب و استثنايي در بحث سرويس مدارس باشيم.

سردار حسيني ادامه داد: اعتقاد دارم، سرويس مدارس کلاس دوم دانش‌آموزان است؛ محيط سرويس مي‌تواند يک کلاس تربيتي باشد و فرد هوش اجتماعي خود را در آن تقويت کند.

رئيس پليس راهور تهران درباره اعمال جريمه براي خودروهايي که فاقد برچسب سرويس مدارس هستند، گفت: جريمه خودرويي که غيرمجاز اقدام به جابه‌جايي دانش‌آموزان کند 40 هزار تومان است؛ در سال تحصيلي گذشته بيش از 200 هزار دستگاه خودرويي که غيرمجاز و فاقد شرايط و الزامات بوده‌اند اعمال قانون شدند.

گفتني است، اين مراسم با حضور سردار "سيد تيمورحسيني" رييس پليس راهور پايتخت، "مازيار حسيني" معاون حمل و نقل و ترافيک شهرتهران، "کمره‌اي" مديرکل آموزش و پرورش شهر تهران، "پيمان سنندجي" مديرعامل سازمان اتوبوسراني، "ميثم مظفر" رييس سازمان تاکسيراني برگزار و از برچسب‌هاي سرويس مدارس رونمايي شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha