کد خبر: زنان-آذربایجان-غربی-پیشگامان-سلامت-در
۲۵ آذر ۱۳۹۹، ۹:۲۲
زنان آذربایجان غربی پیشگامان سلامت در پیشگیری از کووید ۱۹ هستند

پریساعلیلو در گفت و گو با خبرگزاری سلامت در آذربایجان غربی افزود: ما در این نهاد برای کلیه بانوان استان بابرگزارجلسات مجازی مختلف تحت وبینارهای تحت اینترنت و نیز مقالات و پوسترهاو کیلیپ های گوناگون و نشر آنها در تمامی شبکه های مجازی در دستیابی به زندگی ایمن و سالم زنان و خانواده ها و دختران استان همواره در تلاش بوده و هستیم.

وی اظهار کرد: افزایش دانش وآگاهی ودستیابی به زندگی دارای آرامش روانی واجتماعی در خانواده ها توسط زنان از سیاستها و برنامه های امور بانوان استانداری بوده است.

وی با اشاره به برگزاری وبینارهای آموزشی و بهداشتی ویژه کرونا توسط اموربانوان استانداری، افزود: در این کارگاه ها به موضوعات مختلف از جمله  سلامت باروری (روابط زناشویی، بارداری و زایمان ایمن و سالم در دوره همه گیر کووید ۱۹) ، زنان و سلامت روان ، سرطان سینه و روش‌های غربالگری ، شیوه‌های زندگی سالم با تاکید بر تغذیه سالم و چاقی بعنوان عامل وخامت بیماری کووید ۱۹ در دوره همه گیر کرونا پراخت شده است.

وی افزود: بالابردن سطح آموزش در زنان و دختران استان به خصوص در روستاها و شهرهای مرزی که کمتر  امکانات مادی جهت تحصیل دارند، با نهادهای مربوطه، انواع رایزنی ها انجام گرفته شده و پیشرفتهای خوبی نیز در این زمینه حاصل شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha