کد خبر: ساماندهی-زندگی-در-کوره-پز-خانه-ها-به-روا
۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۳۵
ساماندهی زندگی در کوره پز خانه ها به روایت" شکلات تلخ "

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما،شکلات تلخ این هفته راوی داستان زندگی مردمی است که اگر چه حوالی پایتخت سکنی دارند اما از کمترین امکانات یک زندگی ساده و معمولی بی بهره هستند.

مجتبی احمدی تهیه کننده و کارگردان این مستند تلویزیونی گفت:برنامه شکلات تلخ با هدف مطالبه و نمایش درخواست های مردمی که در معرض انواع آسیب هستند با محوریت شرایط سخت کودکان کار در محل های سخت ، به قرچک ورامین رسید تا ضمن نمایش آنچه در زیر پوسته ی پایتخت  و کلان شهر ها می گذرد به چند و چون کار کودکان در فضای سخت کوره ها ‌، خانواده های شان  بپردازد و دراین مسیر البته به اقدامات ویژه مسئولین مرتبط به خصوص مردمی که در این مسیر خودجوش وارد بازی می شوند ،می رسد.

احمدی ادامه می دهد:تاثیر گذاری شکلات تلخ را به فال نیک می گیرم، بی شک تغییر زندگی و مسیر آینده افراد آسیب دیده یا در معرض آسیب با هر شیوه ایی ، حال برنامه ساز و تیم برنامه سازی را خوب می کند و این اتفاق امروز برای ما قابل لمس است، از نامه به رییس جمهور تا جواب ایشان و مردم خیّر و دوستانی که همراه شدند از اقدامات شون گفتن، نشان از این دارد که مردم ما غم هم را می خورند و خوشبختی شان این است که نان از دل می خورند که دیگران را می بینند.

کارگردان برنامه شکلات تلخ در پایان گفت:به همین دلیل در تمام لحظات برنامه مراقبت کردیم تصاویر مستند و قاب های واقعی را نمایش دهیم و حتی در لحظات بالای تلخی موضوع و سوژه از هر گونه درشت نمایی یا کاستی اجتناب کردیم تا اعتماد مخاطب تا روز پایانی این مستند با ما باشد.

در برنامه سه شنبه با مدیر بهزیستی قرچک ( اردشیر بهرامی) و چند فعال فرهنگی همراه هستیم و داستان مادربزرگ را دنبال می‌کنیم که قصه ایی عجیب و شیرین در کوره های قرچک ورامین دارد.

برنامه شکلات تلخ روز های شنبه  و سه شنبه ساعت ۱۳:۳۰ و  یکشنبه و چهارشنبه بعد از اخبار  حوالی۰۰:۳۰ بامداد روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha