کد خبر: سفر-مشاور-رییس-جمعیت-هلال-احمر-به-لامرد
۱۵ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۱۴
سفر مشاور رییس جمعیت هلال احمر به  لامرد فارس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس و مشاور رییس جمعیت هلال احمر کشور با فرماندار لامرد دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در فارس،اسماعیل رستگار فرماندار شهرستان لامرد در این دیدار با تمجدید از تلاش های هلال احمر و امدادگران شهرستان در سیل اخیر گفت: با درایت و همکاری همه دستگاه ها در کمیته بحران شهرستان، اگر چه میزان حجم آب بسیار زیاد بود اما خوشبختانه آسیب ها نسبت به سالهای قبل کمتر بود , یکی از نهادهایی که از چند روز قبل از سیل بصورت آماده باش قرار گرفته بود هلال احمر و امدادگران بودند که از همه آنها تشکر می کنم.

رستگار افزود: برای ترمیم نقاط آسیب دیده نیاز به کمک نهادهای ملی و استانی هست, یکی از این نهادها هلال احمر است که درخواست داریم به این شهرستان نگاه ویژه ای داشته باشند.

رییس شورای تامین شهرستان ادامه داد: خوشبختانه ظرفیت هلال احمر شهرستان در حوادث مختلف نشان داده است که این شهرستان می تواند پشتیبان بسیار خوبی برای جنوب فارس و کشور باشد و نیاز است یک پایگاه امداد پشتیبان برای شهرستان لامرد در نظر گرفته شود.

دکتر درویشی رئیس جمعیت هلال فارس و دکتر عبدالهیان مشاور رئیس جمعیت هلال کشور نیز با تشکر از اقدامات صورت گرفته و همراهی فرماندار و کمیته بحران شهرستان از پیشنهاد فرماندار شهرستان برای ایجاد یک پایگاه پشتیبان استقبال کرده و قول پیگیری این موضوع را دادند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha