کد خبر: سیروس-دین-محمدی-شاگردان-مجیدی-در-فاز-دف
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۳۶
سیروس دین محمدی: شاگردان مجیدی در فاز دفاعی تمرکز ندارند

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت سیروس دین محمدی در گفتگو با فارس، در خصوص شکست استقلال مقابل الدحیل قطر، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

شکست استقلال مقابل الدحیل؟

استقلال بازی را خوب شروع کرد و زود هم به گل رسید. تیم در فاز هجومی واقعا خوب بود و در ابتدا با سیستم 3-3-4 بازی می‌کرد. همین باعث شد نسبت به حریف در فاز حمله چربش داشته باشد.

قبلا هم گفته‌ام که استقلال در فاز دفاعی تمرکز لازم را ندارد. باید این واقعیت را قبول کرد که فوتبال فقط حمله و فاز هجومی نیست. الدحیل مهاجمان خطرناکی داشت و دیدید که یکی از آنها 3 گل به ثمر رساند و هر زمان اراده کرد، دروازه استقلال را با خطر مواجه کرد.

مدافعان باید مراقب این بازیکن می بودند ولی او هر توپی نصیبش شد، وارد دروازه کرد. به لحاظ فوتبالی استقلال خوب کار کرد و مشکلی نداشت اما در بخش دفاع دچار مشکلاتی بود که قطعا کادر فنی آنها را دیده است.

زمانی که استقلال گل سوم را زد و بازی مساوی شد، انتظار داشتم مدیریت بهتری درون زمین شکل بگیرد و تیم در فاز دفاعی سفت‌تر کار کند اما چند بار دیدم میلیچ در حال نفوذ است و نمی‌دانم چرا اصرار به این کار داشت. در نهایت هم از نفوذ او بود که بازیکن حریف از خلا پشت این بازیکن استفاده کرد و با یک پاس به مهاجم تیمش زمینه ساز گل چهارم شد.

با این شکست، چیزی از ارزش‌های استقلال کم نشده و قطعا در بازی برگشت که چند روز دیگر برگزار می‌شود، می‌تواند با برطرف کردن مشکلات خط دفاع، حریف را شکست داده و صدر جدول را پس بگیرد. امیدوار به برگشت استقلال به صدر جدول هستم و اگر بازیکنان خودشان را باور داشته باشند، شکست الدحیل قطر اصلا دور از دسترس نیست.

عملکرد علی کریمی در ترکیب الدحیل مقابل استقلال؟

کریمی خیلی ساده بازی کرد و حرکتی نکرد که در چشم باشد. او شوت خاصی به سمت دروازه استقلال نزد ولی پاس‌های سالمی به هم تیمی‌هایش داد. کریمی در ترکیب الدحیل یک بازیکن در خدمت تیم بود که بازی‌اش چندان شاخص دیده نمی‌شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha