کد خبر: صالحی-امیری-با-تدوین-برنامه-راهبردی-و-پ
۲۲ دی ۱۳۹۹، ۷:۱۲
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت  به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک در این دیدار کیکاوس سعیدی،عبدی افتخاری،علیرضا رحیمی،مجید شایسته،مجید کیهانی،هادی ساعی.پیمان فخری،بهداد سلیمی و آقای فرخی و سید محسن میر، رییس کمیته ملی المپیک را همراهی می کردند.
در ابتدای این نشست  ، دکتر اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک با بیان رشد چشمگیری که این فدراسیون در حوزه های مدال آوری ، آموزش و توانمندی ورزشکاران طی سال‌های اخیر داشته  اظهار داشت : برای نخستین بار به رقابت های کسب سهمیه المپیک توکیو اعزام خواهیم داشت و با توجه به رنکی که سعیدرضا کیخا دارد  یکی از شانس های اصلی ما در کسب سهمیه المپیک است. مسابقات جهانی قطر در اسفند ماه تنها رویداد سالجاری است که سهمیه المپیک خواهد داشت.
در ادامه دکتر صالحی امیری با اشاره به قدمت رشته ژیمناستیک در ایران و جایگاهی که این رشته در گذشته داشته ،این رشته را جز رشته های پایه ، پر مدال ، محبوب و جذاب قلمداد کرد و بهترین مسیر برای رشد آن را مدارس دانست .
رییس کمیته ملی المپیک ادامه داد : فلسفه حضور ما در فدراسیونها به همراه هیات اجرایی این است که هم از زحمات شما در مجموعه خانواده ژیمناستیک تشکر کنیم و هم ضمن آشنایی با مشکلات شما در جهت رفع این مسایل و مشکلات قدم برداریم در همین راستا  انتظار می رود فدراسیون  در جهت انسجام  هر چه بیشتر و پرهیز از حواشی  فعالیت نماید  و با تمرکز بر  هدف اصلی برای رسیدن به جایگاه اصلی این رشته در آسیا و جهان حرکت نماید.
صالحی امیری با اشاره به اینکه ژیمناستیک می تواند جز رشته های نخست ما در مدال آوری باشد گفت: در بسیاری از رشته ها ما در نهایت به یک مدال می رسیم ولی ژیمناستیک قابلیت ۵۴ مدال را دارید ،ژیمناستیک نیازمند توجه بیشتر از طریق رسانه ها و صدا و سیما است ، ما آمادگی داریم تا مستندی از ژیمناستیک تهیه شود و هزینه های آن توسط کمیته پرداخت می گردد تا از این طریق جذابیت های این رشته اطلاع رسانی شود .
رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه این نوید را داد که در صورت افزایش و تصویب بودجه کمیته ملی المپیک در مجلس ، این افزایش شامل فدراسیون ژیمناستیک هم خواهد بود . همچنین در راستای حمایت از این رشته پایه در خصوص دوره های آموزشی ، مربیگری و داوری آماده همکاری با شما از طریق واحد المپیک سولیداریتی هستیم .
صالحی امیری در خاتمه تدوین یک برنامه راهبردی 10 ساله در دستور کار این فدراسیون را مفید ارزیابی کرد و افزود : پیشنهاد من تهیه یک برنامه راهبردی ۱۰ ساله است که طی آن جایگاه امروز شما مشخص وبا تعیین نقطه هدف استراتژیهای لازم برای رسیدن به آن تدوین گردد .
در نهایت با تصمیم هیات اجرایی پرداخت کلیه هزینه های تهیه بلیط ورزشکاران به رویدادهای قطر و باکو با حمایت کمیته ملی المپیک انجام خواهد گرفت و علاوه بر آن 200 میلیون تومان هم کمک نقدی به این فدراسیون پرداخت خوا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha