کد خبر: عزم-پليس-قم-در-مبارزه-با-قاچاق-کالا-و-بر
۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۲۲

جانشين فرماندهي انتظامي استان گفت: عزم پليس قم در مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با قاچاقچيان جدي است.

 

به گزارش خبرگزاری سلامت، سرهنگ"حميد رضا اسدي"در سومين جلسه قرارگاه جهادي مبارزه با قاچاق کالا فرماندهي انتظامي استان قم، اظهارداشت: بايد مديران به فرمان مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در زمينه مقابله با قاچاق کالا اهتمام ورزند، اراده ها را محکم و عزم ها را جزم کنند تا ريشه قاچاق از بين برود.

وي افزود: کارکنان فرماندهي انتظامي استان قم آمادگي کامل دارند که با تمام مصاديق قاچاق کالا مقابله کنند و در اين زمينه آمار کشفيات و دستگيري ها بسيار بالاست و با قوت هم ادامه پيدا خواهد کرد.

سرهنگ اسدي ادامه داد: اگر بخواهيم سرشاخه ها را پيدا کنيم بايد با قاچاقچيان خرد برخورد شود.

جانشين فرماندهي انتظامي استان با تاکيد بر اينکه عزم پليس قم در مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با قاچاقچيان جدي است، تصريح کرد: ورود يک کالاي قاچاق به توليد داخلي لطمه وارد کرده و يک نفر را از چرخه توليد خارج مي کند و همين موضوع تبعات زيادي را به دنبال خود دارد، از جمله بي کاري که ريشه همه معضلات است.

سرهنگ اسدي همچنين با اشاره با کيفيت کالاي توليد کنندگان داخلي اضافه کرد: رقابتي شدن بازار داخلي هم رونق خوبي به چرخه توليد داخلي مي دهد و همين موضوع مي تواند به جلوگيري از ورود قاچاق کالا کمک کند و مردم هم براي کمک به جوانان کشورشان بايد از خريد کالاهاي خارجي تا آنجا که ممکن است ، پرهيز کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha