کد خبر: فوت-۱۶۵-بیمار-کووید۱۹-در-شبانه-روز-گذشت
۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۴۸
به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، در این اطلاعیه آمده است: تا کنون سه میلیون و ۵ هزار و ۶۳۲ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۴۹۳ هزار و ۹۳۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به سه میلیون و ۴۹۹ هزار و ۵۶۳ دُز رسید.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: از دیروز تا امروز ۶ خرداد ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹ هزار و ۹۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۳۲۲ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۸۷۵ هزار و ۸۵۸ نفر رسید.
بنابراعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۹ هزار و ۳۸۴ نفر رسید و خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۳۹۶ هزار و ۵۴۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
براساس این اطلاعیه، چهار هزار و ۴۷۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۱۹ میلیون و ۴۳۰ هزار و ۲۴۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است، همچنین در حال حاضر ۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۳۳ شهر در وضعیت نارنجی و ۲۰۷ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha