کد خبر: كشف-انبار-بیش-از-190-ميلياردي-قاچاق-در-آست
۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۵:۵۴
كشف انبار بیش از 190 ميلياردي قاچاق در آستانه‌اشرفیه

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عزيزاله ملكي بااعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبر دپو کالای قاچاق در یکی از انبارهای نقاط حاشیه‌اي شهر آستانه‌اشرفیه، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه مبارزه جدی با قاچاق براي حمایت از تولید ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی از برنامه‌های جدی پلیس است افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس و تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی از وجود تعداد زیادی ماشین آلات کشاورزی در انبار مورد نظر اطمينان حاصل كرده و پرونده قضائی در این رابطه تشکیل شد.

وی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به همراه نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی و صمت به محل شناسايي شده اعزام و در بازدید از این انبار، 582 دستگاه ماشین آلات نشاء برنج قاچاق را کشف کردند.

سردار ملكي در ادامه به دستگیری و معرفي متهم 56 ساله این پرونده به مرجع قضائي اشاره و تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقريبي ماشین آلات کشف شده را 194 میلیارد و 129 ميليون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان گيلان در پايان خاطرنشان کرد: گسترش قاچاق کالا موجب می‌شود تا بسیاری از واحدهای تولیدی در داخل کشور دچار آسیب شوند و این امر باعث ضربه به اشتغال و افزایش بیکاری مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha