کد خبر: مرحله-نخست-بیمارستان-ولایت-تا-پایان-دی
۱۴ دی ۱۴۰۰، ۷:۵۹

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر بهره برداری از مرحله نخست بیمارستان ولایت به منظور خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا تا پایان دی ماه تاکید کرد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر  کیانی در قرارگاه مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در این راستا، پیگیری های مستمر از گروه های فعال در راه اندازی این بیمارستان در حال انجام است تا بتوان در زمان برنامه ریزی شده پروژه را به بهره برداری رساند.

وی افزود: با توجه به تجربیات دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ساخت، تجهیز و بهره برداری از پروژه های بیمارستانی، این طرح نیز در زمان برنامه ریزی شده به بهره برداری برسد تا بتوان در صورت مواجهه با موج جدید کرونا برای خدمات رسانی به بیماران مورد استفاده قرار گیرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در مرحله نخست، 100 تخت در طبقه همکف این مرکز درمانی با تمامی تجهیزات برای خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا آماده سازی می شود اظهار کرد: تجهیزات مورد نیاز از طریق وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد تامین و در حال نصب و راه اندازی است تا بتوان در زمان برنامه ریزی شده این پروژه را به بهره برداری رساند.

دکتر کیانی تصریح کرد: به منظور نظارت مستمر و مستقیم بر نحوه اجرای پروژه، معاون و مدیران ارشد حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در این مرکز مستقر شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha