کد خبر: مردم-داری،-معرف-چهره-اسلامی-پلیس-خدمتگ
۱۱ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۵۵

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی کشور با بیان اینکه یگان‌های امداد نیروهای واکنش سریع در پیشگیری ومدیریت جرایم هستند گفت: کارکنان خدوم، مهربان و مقتدر این یگان‌ معرف چهره اسلامی پلیس هستند.

به گزارش گروه اجتماعی  خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه  خبری پلیس،سردار "مهدی معصوم بیگی"  در خصوص فیلم منتشر شده از عملکرد مامور یگان امداد که پس از تعقیب و متوقف کردن فرد موتورسوار در تهران گوشی تلفن همراه گمشده وی را تحویل داد و این اقدام از بازتاب مثبت و خوبی در بین کاربران فضای مجازی برخوردار بوده است، اظهار داشت: به همکاران خستگی ناپذیرم در یگان های امداد سراسر کشور که نقش ارزنده ای در تامین نظم و امنیت، مقابله با ناهنجاری ها و حفظ شعائر اسلامی ایفا می کنند، افتخار می کنم.

وی با بیان اینکه میدان داری یگان های امداد در خدمتگزاری به مردم ارزشمند و قابل تقدیر است، افزود: کارکنان یگان امداد، مردم‌دار، مهربان و در عین حال مقتدر هستند.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی کشور ادامه داد: کارکنان یگان امداد از جمله نیروهای واکنش سریع در پیشگیری، کنترل و مدیریت جرایم محسوب می شوند که در پشتیبانی از ماموریت‌ های کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در خط مقدم خدمتگزاری به مردم قرار دارند.

سردار معصوم بیگی با تاکید بر اینکه همکارانم در یگان امداد در طول روز به غیر از انجام وظایف سازمانی، اقدامات خداپسندانه زیادی برای آحاد مردم انجام می دهند که از لنز دوربین رسانه‌ها دور مانده اما مردم فهیم، قدردان این مجاهدت‌ها هستند، خاطرنشان کرد: مردم محوری کارکنان یگان امداد پلیس پیشگیری، بیانگر چهره اسلامی پلیس خدمتگزار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha