کد خبر: مشارکت-30-درصد-دانش-آموز-به-عنوان-سفیران
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۱۲

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، لیلا اسمعیلی ضمن تبریک هفته سلامت اظهار داشت: آزمون هماهنگ استانی سفیران سلامت استان هرمزگان با حضور دانش آموزان مقاطع ابتدائی و متوسطه برگزار شد.

وی افزود: در این آزمون 30 درصد دانش آموزان استان شامل 20 درصد از دانش آموزن ابتدائی و 10 درصد دانش آموزان متوسطه که معادل 120 هزار دانش آموز می باشد، مشارکت داشتند.

به گفته اسمعیلی هفته سلامت سال جاری با موضوع شعار جهانی بهداشت « ساختن جهانی عادلانه تر و سالم تر» بوده و جلسه مجازی مدیران ، مراقبین و رابطین سلامت مدارس نیز به مناسبت هفته سلامت برگزار شد.

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: جشنواره سفیران سلامت نیز با ارسال آثار دانش اموزان را در قالب نقاشی و.... برگزار می شود و آثار برتر پس از داوری، به استان ارسال می شوند که از بین نفرات برتر استانی، آثار برتر به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

اسمعیلی با بیان اینکه بنیان و اساس هر جامعه سلامت جامعه است و نسل آینده سالم، مسیر توسعه جامعه را هموارتر می کند، افزود: کرونا به ما یاد داد تنها یک دستگاه متولی سلامت جامعه نیست، بلکه همه اقشار، سازمان ها و نهادها باید مشارکت داشته و درکنار هم، سلامت یک جامعه را ارتقا بخشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha