کد خبر: معاون-پرستاری-وزارت-بهداشت-با-خانواده
۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۹:۱۸
معاون پرستاری وزارت بهداشت با خانواده اولین شهید مدافع سلامت لرستان دیدار کرد

معاون پرستاری وزارت بهداشت همزمان با سالروز حضرت زینب کبری(س) و در هفته پرستار با خانواده نخستین شهید مدافع سلامت استان لرستان در بروجرد دیدار کرد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از  وبدا، دکتر عباس عبادی- معاون پرستاری وزارت بهداشت در سفر به استان لرستان و به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب کبری(س) و هفته پرستار با خانواد نخستین شهید مدافع سلامت این استان زهرا شیرویه پرستار بخش کرونای بیمارستان آیت الله بروجردی شهر بروجرد دیدار و گفتگو کرد. وی در دیدار با پدر، مادر و دختر این شهید با تبریک روز پرستار به آنها، فضایل اخلاقی این شهید را در بین همکاران پرستارش زبانزد خواند و گفت: این بزرگی، عزت و آبرو محصول تربیت خوب و شایسته پدر و مادر است و همه ما و ملت ایران قدردان و بدهکار شماهستیم و در مقابل این رشادت ها و فداکاریها تعظیم می کنیم.

دکتر عبادی که حامل سلام رییس جمهور و وزیر بهداشت بود، هدیه ای به رسم یابود تقدیم دختر این شهید مدافع سلامت کرد. در این دیدار، خانواده شهید با بیان خاطرات فرزندشان از حضور معاون پرستاری و همکاران پرستارشهید و رییس و پرسنل بیمارستان آیت الله بروجردی تقدیر و نشکر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha