کد خبر: موفقیت-فیلمساز-نوجوان-لاهیجانی-در-جشن
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۲۳
موفقیت فیلمساز نوجوان لاهیجانی در جشنواره فرهنگی و هنری ( فردا )

به‌گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط‌عمومی انجمن سینمای جوان لاهیجان  ، این فیلم کوتاه با کسب رتبه اول در شهرستان لاهیجان به  مرحله استانی این جشنواره راه پیدا نمود.

مشخصات فیلم کوتاه  همیشه با هم

نویسنده فیلمنامه و کارگردان : علیرضا عادلی،  تصویربردار : رویا مهدی پور، تدوین : مصطفی خانی پور ، بازیگران : علیرضا عادلی ، کسری منفردی، مجری طرح : انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر لاهیجان ، تایم : سه دقیقه

موضوع فیلم : علیرضا نوجوانیست که در ایام کرونایی  خود را برای روز تولد دوازده سالگی اش آماده میکند و منتظر دوستان و خانواده اش برای حضور در تولدش است اما....

علیرضا عادلی سال گذشته با این فیلم کوتاه به بخش مسابقه «فیلمهای نوجوان» چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی استان گلستان راه پیدا کرده بود.

انجمن سینمای جوان لاهیجان کسب این موفقیت را به این فیلمساز  نوجوان   دفتر لاهیجان تبريك مي گويد.

قابل ذکر است که  سی و نهمین جشنواره  سراسری فرهنگی هنری  دانش آموزان سراسر کشور با عنوان ( فردا ) به همت وزارت آموزش و پرورش ، ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان است که با  توجه به شیوع و همه گیری ویروس کرونا، در فضای مجازی و در بستر شبکه شاد ،در تمامی مراحل مدرسه، منطقه/ شهرستان، استان و کشوری و به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha