کد خبر: میلیچ-خطاب-به-مدیران-استقلال-قراردادم
۲۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت میلیچ اما بعد از چند روز از بازگشت، عکسی از خود در کنار فرهاد مجیدی را منتشر کرد که نشان از علاقه او به بازگشت او می‌داد. حالا با آمدن مجیدی قدری فضا برای ادامه فعالیت میلیچ باز شده و این بازیکن امید بیشتری برای بقا در استقلال دارد.
باید توجه داشت که ادامه حضور میلیچ در استقلال تنها وابسته به تغییراتی نیست که در کادر فنی رخ داده و مسئولان باشگاه استقلال باید در راه پرداخت مطالبات و تمدید قرارداد این بازیکن اقدام‌هایی انجام دهند تا او به طور قطع در لیگ بعدی نیز در ترکیب تیمش دیده شود.
در همین راستا میلیچ ظهر پنجشنبه هفته گذشته به همراه عبدیان، عضو هیأت مدیره در باشگاه استقلال حاضر شد تا برای ماندن در این باشگاه به توافق نهایی برسد. در جلسه‌ای که هفته گذشته برگزار شد، میلیچ شرط تمدید قرارداد را پرداخت شدن مطالباتش عنوان کرد. مسئولان باشگاه استقلال هم قول دادند این مشکل برطرف شود.
طبق خبری که بعد از آن جلسه از باشگاه استقلال بیرون آمد، قرار است شنبه توافق‌‌های نهایی میان دو طرف انجام شده و هرویه میلیچ قراردادش را با باشگاه استقلال منعقد کند. اگر این کار انجام شود، میلیچ در آستانه سفر استقلال به عربستان با روحیه بیشتری در خدمت این باشگاه خواهد بود.
البته مسئولان باشگاه استقلال هم این موضوع مهم را درک کردند که در آستانه سفر تیم به عربستان باید وضعیت قرارداد برخی بازیکنان را روشن کنند. شاید به همین دلیل بود که مهدی قایدی نیز همان روز که میلیچ در باشگاه استقلال حاضر شد، جلسه‌ای را با سران این باشگاه برگزار کرد. گفته می‌شود قایدی نیز برای روشن شدن وضعیت قرارداد خود برای فصل بعد به باشگاه رفته و قول‌هایی از مسئولان گرفته است.
به هر حال این اقدامات به هر رویکردی باشد می‌تواند منجر به ایجاد آرامش بیشتر در باشگاه شود و استقلال را به سمت آرامش ببرد. با توجه به اینکه قرارداد 9 بازیکن استقلال بعد از لیگ بیستم به پایان می‌رسد باشگاه استقلال باید به سرعت در راستای تمدید قرارداد آنها اقدام‌هایی انجام دهد تا دوباره داستان تکراری کوچ ستاره‌ها تکرار نشود. با توجه به اینکه جدایی مهدی قایدی بعد از لیگ بیستم بسیار محتمل است و این بازیکن ممکن است استقلال را ترک کند، لازم است سران استقلال نسبت به تمدید قرارداد دیگر ستاره‌ها حساس و پیگیر باشند. بی‌شک یکی از بازیکنانی که تا حد زیادی خیال هواداران این باشگاه را در پست هافبک-مدافع راست راحت می‌کند هرویه میلیچ کروات است که توانسته در دوران حضورش در استقلال نمایش قابل قبولی از خود به اجرا بگذارد.
علاقه شدید میلیچ برای تمدید قرارداد
هرویه میلیچ، مدافع کروات استقلال در پاسخ به این سؤال که در نشست باشگاه استقلال چه میان او و مسئولان گذشت، گفت: «ابتدا باید از آقای عبدیان تشکر کنم که پیگیر کار من بود. در باشگاه درباره مطالباتی که از گذشته مانده است صحبت شد. بعد درباره تمدید قرارداد صحبت کردیم.» میلیچ درباره اینکه به مدیران استقلال درباره علایقش برای ماندن در این باشگاه چه گفته است، این توضیحات را داد: «صحبت‌های خوبی با مدیران باشگاه داشتیم. آنها علاقه‌مند هستند من در استقلال بمانم. من هم به آنها اعلام کردم باشگاه استقلال را خیلی دوست دارم و اینجا احساس راحتی می‌کنم. از آنها خواستم قراردادم را تمدید کنند. آنها قول داده‌اند به زودی این مشکل برطرف شده و قرارداد من تمدید شود.»
 میلیچ باید مالیات قراردادش را بدهد؟
قراردادی که هرویه میلیچ با استقلال منعقد کرده به شکلی است که باید مالیات خودش را پرداخت کند. به همین دلیل میلیچ مبلغی در حدود 100 هزار دلار مالیات پرداخت که اگر این اتفاق رخ دهد مدافع کروات استقلال ضرر زیادی متحمل خواهد شد. گفته می‌شود در آخرین نشستی که میان میلیچ و سران باشگاه استقلال برگزار شد حول این محور نیز دو طرف صحبت‌هایی انجام داده‌اند. گفته می‌شود باشگاه استقلال می‌خواهد برای راضی نگه داشتن مدافع خود آپشن‌هایی در قرارداد میلیچ اضافه کند تا اگر احیاناً این بازیکن ناچار به پرداخت مالیاتش شد، به واسطه این آپشن‌ها پرداختی‌ها به اداره مالیات ایران جبران شود. البته میلیچ علاقه زیادی دارد که همچنان در استقلال باقی بماند و یک فصل دیگر قراردادش را تمدید کند که هنوز مدیران استقلال به طور رسمی این قرارداد را به امضا نرسانده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha