کد خبر: نصرالله-عبداللهی-باید-بازیکن-بیشتری-ا
۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۶

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، نصرالله عبداللهی در گفتگو با ایلنا، در خصوص پیروزی مقابل صنعت نفت در لیگ برتر، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می‌خوانید:

پبروزی استقلال مقابل نفت آبادان؟

بازی بسیار سختی را مقابل نفت آبادان پشت سر گذاشتیم به نظرم استقلال شایسته این پیروزی بود هر چند که ما می‌توانستیم حتی گل‌های بیشتری را هم به ثمر برسانیم.

این روزها اشتباهات داوری به ضرر استقلال است؟

شاید جالب باشد بدانید در همین سه بازی اخیر استقلال از اشتباهات داوری بسیار ضرر کرد و در همین بازی مقابل نفت آبادان ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری را هم به ثمر برسانیم اما اشتباهات داوری مانع از انجام این کار شد. این اشتباهات باعث شده به مجموعه کادر فنی و بازیکنان فشار و استرس زیادی وارد شود.

اگر روی هم حساب کنید اشتباهات داوری باعث شده که استقلال اکنون در رده سوم جدول قرار داشته باشد. اشتباهات باعث می‌شود تمرکز تیم از بین برود و تیم مقابل یک حمله کند و گلزنی کند و تمام زحمات تیم هدر برود.

اسکوچیچ از استقلال فقط مهدی قایدی را به تیم ملی دعوت کرده است؟

نظر سرمربی تیم ملی این است انشاالله تیم ملی نتیجه لازم را بگیرد و به جام جهانی صعود کند. به نظرم حق استقلال این بود سه، چهار نماینده در تیم ملی داشته باشد.

مجیدی در طول بازی مقابل نفت آبادان اعتراضاتی به ناظر بازی داشت؟

حدود 100 هوادار در پشت بام‌های اطراف ورزشگاه حضور داشتند و بازی را تماشا می‌کردند به این مساله اعتراض کردیم گفتند یک خیابان فاصله است و چون منازل مردم است کاری نمی‌توانیم انجام بدهیم گفتند اگر بی احترامی کنند آنها را متفرق می‌کنیم جالب است این اتفاق هم افتاد کاری هم نتوانستند انجام بدهند.

دیاباته هم به مرخصی رفت؟

دیاباته هفت روز مرخصی داشت که با صلاحدید فرهاد مجیدی وی هم به تعطیلات رفت و قرار است در دور جدید تمرینات به تهران باز گردد.

ادعای علی فیروزی سرپرست نفت مبنی بر اینکه داور به نوعی کار را برای استقلال درآورد؟

این همه تماشاگر این بازی را نظاره بودند و خودشان می‌توانند در این زمینه قضاوت کنند.

گلزنی آرمان رمضانی در دقایق پایانی؟

رمضانی خیلی در این مدت تحت فشار بود و این گل برایش خیلی خوب شد او در تمرینات خیلی زحمت می‌کشد و انشاالله این گلزنی‌هایش تداوم داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha