کد خبر: نماینده-مجلس
۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۲
قتل نماینده مجلس اوکراین با شلیک به سرش

گراشچنکو در فیس‌بوک نوشت: «جسد "والریایی داویدنکو" قانونگذار اوکراینی در حالی که با شلیک گلوله به سر در سرویش بهداشتی به قتل رسیده بود، در دفتر کارش پیدا شد.»

به گزارش گروه بین‌الملل طبنا(خبرگزاری سلامت)، معاون وزیر کشور اوکراین شامگاه شنبه از قتل نماینده مجلس این کشور به ضرب گلوله خبر داد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» «آنتون گراشچنکو» معاون وزیر کشور اوکراین در پستی در فیس‌بوک نوشت، یک نماینده مجلس اوکراین روز شنبه به ضرب گلوله در دفتر کارش به قتل رسید. گراشچنکو در فیس‌بوک نوشت: «جسد "والریایی داویدنکو" قانونگذار اوکراینی در حالی که با شلیک گلوله به سر در سرویش بهداشتی به قتل رسیده بود، در دفتر کارش پیدا شد.» داویدنکو از ماه می (فروردین) 2013 تا مارس (اسفند) 2014 ، معاون وزیر کشاورزی و مواد غذایی اوکراین بود. وی در انتخابات پارسال پارلمان اوکراین یک نامزد مستقل بود. قتل نماینده مجلس اوکراین با شلیک به سرش به گفته این مقام ارشد اوکراینی، پلیس و مقامات دادگستری در حال تحقیق برای یافتن سرنخهایی در این زمینه هستند. تاکنون هیچ شخص یا گروهی مسئولیت این قتل را به عهده نگرفته است. «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین چندی قبل گفته بود که قصد دارد پارلمان این کشور را منحل کند تا بتواند کرسی‌هایی که همچنان در اشغال وفاداران به دولت قبلی اوکراین است را از آن خود کند. منبع: اعتماد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha