کد خبر: هلاکت-یک-‌قاچاقچی-و-کشف-یک-تن-و-200-کیلوگر
۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۴۳

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"احمد طاهری" با اعلام خبر انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر توسط ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر، درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، تکاروان انتظامی استان سیستان و بلوچستان از فعالیت اعضای یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در منطقه  دشت "سمسور-دلگان" استان مطلع شدند و با اجرای عملیاتی برنامه‌ریزی شده و هدفمند، موفق شدند، اعضای این باند حرفه ای قاچاق را شناسایی و تحت رصد انتظامی خود قرار دهند.

وی گفت: بعد از چند شبانه‌روز کار اطلاعاتی و شناسایی محل تردد احتمالی قاچاقچیان، تکاوران انتظامی شهرستان ایرانشهر با هدایت عملیاتی و پشتیبانی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، نسبت به کنترل و انسداد مسیرهای تردد آنان اقدام و با انجام عملیاتی هدفمند و سریع قاچاقچیان را مشاهده و به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند به وسیله یک دستگاه خودرو پژو405 محموله مواد افیونی را به عمق کشور انتقال دهند، هنگامی که در کمین تکاوران پلیس استان گرفتار شدند به سرعت فرار و سرنشینان آن اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند که با توجه به موضع‌گیری مناسب، اتخاذ تاکتیک های عملیاتی دقیق و حجم سنگین آتش تکاوران، توان رویارویی با دلاور مردان انتظامی استان را نداشته و در منطقه زمین‌گیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پس از ساعتی درگیری سنگین با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی موفق شدند، ضمن به هلاکت رساندن یکی از قاچاقچیان از درون خودروی دچار حریق شده یک تن و 200 کیلو گرم تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه از سوداگران مرگ یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف شد، اظهار داشت: با توجه به شناسایی قاچاقچیان، تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: استان سیستان و بلوچستان با همه گستردگی و وسعت سرزمینی با حضور شبانه‌روزی تکاروان انتظامی در سراسر استان و با همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی در امنیت کامل و برای سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان از هر زمان دیگری ناامن‌تر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha