کد خبر: هیچ-گونه-کمبودی-در-توزیع-کالاهای-اساسی
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۳۱

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا، عزیز الله افضلی در ستاد تنظیم بازار استان قزوین، اظهار داشت: کالاهای اختصاص یافته در ستاد تنظیم بازار استان در ماه مبارک رمضان شامل برنج، شکر، گوشت قرمز منجمد و روغن بوده که با قیمت مصوب در حال توزیع است و خوشبختانه در این زمینه کمبودی احساس نمی شود.

وی با بیان اینکه کمبود روغن در ماه های گذشته یکی از دغدغه های جدی مردم و مسئولان بوده است، گفت: خوشبختانه امروز این محصول به صورت گسترده در حال توزیع است و هیچ گونه جای نگرانی برای توزیع آن در استان وجود ندارد.

این مقام مسئول افزود: مناطق محروم استان جزو اولویت های اصلی توزیع این اقلام بوده و سهمیه ای برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و سازمان زندان ها هم در نظر گرفته شده است.

افضلی با اشاره به طرح کاسبان امین در استان، افزود: این طرح با هدف ارایه خدمت بهتر به محرومان و قشر ضعیف در حال انجام است و خوشبختانه استان قزوین رتبه نخست کشوری را در اجرای این طرح دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار داشت: شهروندان می توانند مشکلات خود را در زمینه تخلفات صنفی شامل کم فروشی، گران فروشی، صادر نکردن فاکتور، اختفا، امتناع از عرضه و... از طریق سامانه ۱۲۴ به معاونت نظارت و بازرسی سازمان گزارش کنند تا برای برخورد قانونی در سریعترین زمان ممکن اقدام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha