کد خبر: ورود-سامانه-بارشی-جدید-به-کشور-از-پنجشن
۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۲۵

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری وزارت راه‌وشهرسازی،  امین‌حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی تازه‌ترین وضعیت جوی کشور را برای امروز سیزدهم آذر و هفته پیش‌رو اعلام کرد.

نقشینه گفت: امروز در خراسان رضوی بارش پراکنده و در نقاطی از هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان رگبار پیش‌بینی شده است. در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار استقرار دارد که در شهرهای صنعتی و پرجمعیت ممکن است غلظت آلاینده‌های جوی افزایش یابد.

وی ادامه داد: فردا در استان‌های کردستان، کرمانشاه و جنوب آذربایجان غربی احتمال بارش وجود دارد. دوشنبه کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های البرز زنجان قزوین و تهران، همچنین تقاطی از آذربایجان‌های شرقی و غربی، گیلان و شرق مازندران افزایش ابر و بارش باران موقتی همراه با وزش باد را تجربه خواهند کرد و در ارتفاعات بارش‌ها به شکل برف خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سه‌شنبه و چهارشنبه در نوار شرقی وزش باد رخ داده و باقی مناطق جوی آرام را خواهند داشت.  پنجشنبه سامانه بارشی جدید از سمت شمال غرب کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد و بارش باران در کشور آغاز خواهد شد. امروز خلیج فارس مواج و متلاطم است.

وی افزود: تهران امروز و فردا غبار محلی خواهد داشت. بیشینه دما امروز در تهران ۱۳ و فردا به ۱۴ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید و کمینه دما امروز صبح در شمیرانات یک، مهرآباد ۳ و فیروزکوه منفی ۱۰ درجه سانتی گراد گزارش شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha