کد خبر: وعده‌های-بدون-پشتوانه-به-کل-نظام-آسیب
۱۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۴۳
وعده‌های بدون پشتوانه به کل نظام آسیب می‌زند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، جواد عامری دبیرکل جمعیت ایثارگران با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب که به نامزدها توصیه کردند وعده‌های بدون پشتوانه ندهند، چراکه اگر این وعده‌ها عملی نشود، موجب دلسردی در میان مردم خواهد شد و در پاسخ به این سوال که شما علت اینگونه وعده دادن‌های بی مبنا از سوی برخی نامزدها را چه می‌دانید؟ گفت: حتی آنهایی که به هیچ دینی هم معتقد نیستند به این موضوع باور دارند فردی که وعده غیرواقعی می‌دهد به نوعی مردم را گول زده و غش در معامله می‌کند.

وی ادامه داد: اینکه فردی وعده‌ای می‌دهد و آن وعده محقق نمی‌شود، به کل نظام آسیب می‌زند و مردم را نسبت به کل نظام بدبین می‌کند. به خصوص اگر این فرد رئیس جمهور باشد که مسئول اصلی اجرائیات کشور است.

عامری تصریح کرد: یک عده برای اینکه به قدرت برسند به هر قیمتی سعی می‌کنند با وعده‌های خود مردم را جذب کنند. ما در دوران روحانی دیدیم وعده‌های صد روزه برای حل مشکلات داد که به هیچکدام عمل نکرد و نه تنها به این وعده‌ها عمل نکرد بلکه هر روز وعده‌های جدیدتری داد.

دبیرکل جمعیت ایثارگران گفت: بهترین کار برای اینکه بفهمیم سخنان و وعده‌هایی که افراد می‌دهند، قابل تحقق است یا خیر، باید به عملکرد و سابقه آنها توجه کنیم و ببینیم آیا در مسئولیت‌هایی که داشته‌اند و به قول‌هایی که در گذشته داده‌اند عمل کرده‌اند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توان برای شناخت بهتر از نامزدها از آن استفاده کرد توجه به این موضوع است که این فرد خود را منتسب به چه جریان و تفکری می‌داند./ مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha