کد خبر: کاربرد-سلول‌های-بنیادی-در-درمان-بیمار
۲۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۴۵

به گزارش طبنا (خبرگزاری سلامت)،‌ علی صادقی طاری دبیر اجرایی سومین همایش بهاره چشم پزشکی گفت: این همایش، مجموعه‌ای از همایش‌های داخلی را شامل می‌شود که اگر الگویی برای سایر گروه‌های آموزشی باشد موفقیت‌های زیادی در حوزه علم و فناوری در کشور ایجاد خواهد شد.

وی افزود: 70 سخنران در این همایش در حوزه‌های علوم بالینی و پایه خواهیم داشت و تعداد زیادی مقاله و پوستر جهت ارائه به دبیرخانه کنگره ارسال شده است، همچنین دانشگاه‌های مختلفی در برگزاری آن مشارکت دارند.

صادقی طاری با بیان اینکه در این همایش همکاران دانشمند در حوزه بالینی و علوم پایه در زمینه دستاوردهای چشم پزشکی و علوم بینایی صحبت می کنند، ادامه داد: هدف ما از برگزاری این همایش کنار هم قرار دادن همکاران فعال در حوزه علوم بینایی و چشم پزشکی است.

دبیر اجرایی سومین همایش بهاره چشم پزشکی، گفت: ارائه تازه‌ترین دستاوردهای حوزه علوم بینایی و چشم پزشکی از دیگر اهداف این همایش است.

وی با اشاره به دستاوردهای جدید علوم بینایی و چشم پزشکی در دنیا به استفاده از سلول‌های بنیادی در درمان بیماری‌های چشمی اشاره کرد و گفت: در این همایش به طور مفصل کاربرد سلول‌های بنیادی در درمان بیماری‌های چشمی بحث و تبادل نظر خواهد شد. (فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha