کد خبر: کشف-یک-تن-و-43-کیلو-مواد-افیونی-در-ایرانشه
۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۰۰
کشف یک تن و 43 کیلو مواد افیونی در ایرانشهر

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات این خبر، گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به سرنخ هايي از قاچاق محموله سنگين موادمخدر، توسط اعضای یک باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی به مرکز کشور دست يافتند.

وی افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی و رصد منطقه، شب گذشته اعضای این باند مسلح را که با 2 دستگاه خودروی پژو 405 در یکی از محورهای فرعی این شهرستان در حال انتقال محموله مواد مخدر به سمت شهرستان "دلگان" بودند، شناسایی و به صورت نامحسوس قاچاقچیان را تحت نظر قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین پلیس با عوامل انتظامی درگیر شدند که پس از ساعتی درگیری با توجه به آتش پر حجم تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو های حامل مواد مخدر و استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

[caption id="attachment_130351" align="alignnone" width="800"] ????????????????????????????????????[/caption]

سردار قنبری بیان داشت: در نهایت با اقدام به موقع مأموران، یک نفر از قاچاقچیان دستگیر و در ادامه طی بازرسی از خودرو های توقیفی، یک تن و 43 کیلو و 100گرم مواد مخدر شامل 899 کیلو و 100 گرم تریاک و 144 کیلو گرم حشیش به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند، خاطر نشان کرد: مأموران نیروی انتظامی در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق مواد مخدر در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با موادافیونی به عنوان بلای خانمان سوز جامعه از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.*

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha