کد خبر: کشف-150-ميليارد-دستگاه-استخراج-ارز-دیجیت
۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۱۷
کشف 150 ميليارد دستگاه استخراج ارز دیجیتال در رشت

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به  نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار "عزيزاله ملكي" ، اظهار داشت: در پی دريافت خبری مبنی بر استفاده غيرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در یک شرکت تولیدی در شهرستان رشت، بلافاصله بررسي موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بيان اينكه كارآگاهان پس از شناسايي شركت مورد نظر، تحقيقات را به صورت نامحسوس آغاز كردند اظهار داشت: با اقدامات پليسي صورت گرفته صحت خبر دريافتي محرز و ماموران آگاهي با هماهنگي قضائي به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان  تصريح كرد: در بازرسي از اين شركت صنعتي متروکه، هزار و 583 دستگاه استخراج ارز ديجيتال و دو دستگاه لب‌تاب كشف و 4 نفر دستگير شدند.

سردار ملكي با اشاره به اینکه ارزش تقریبی دستگاه‌های قاچاق کشف شده از سوی كارشناسان، 150 میلیارد ریال برآورد شده است خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.*

فرمانده انتظامي استان گيلان در پایان با تاکید بر عزم جدي پلیس در مبارزه هدفمند با قاچاق انواع کالا و ارز، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده این قبیل جرائم در سطح جامعه از طریق تماس با سامانه 110، موضوع را برای برخورد با سودجویان عرصه اقتصادی کشور به پلیس گزارش کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha