کد خبر: کلاهبرداری-50-میلیاردی-با-وعده-پیش-فروش
۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۹:۲۶

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار "رحیم جهانبخش " با اعلام اين خبر، اظهار داشت: ماموران پليس آگاهي شهرستان ابهر با دريافت شکايت 4 نفر از شهروندان مبني بر کلاهبرداري، موضوع را به طور ويژه در دستور کار خود قرار دادند .

وی ادامه داد: در تحقيقات ماموران مشخص شد فردي سال گذشته با وعده سرمايه گذاري در بازار مسکن و پيش فروش واحدهاي مسکوني 50 ميليارد ريال از شاکیان پرونده کلاهبرداري کرده و متواري شده است.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس با بکارگيري شگردهاي خاص پليسي، موفق شدند مخفیگاه متهم را در تهران شناسایی کنند بنابراین پس از اخذ مجوز قضائی و هماهنگی با پلیس پایتخت طی عملیات ضربتی و منجسم، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: متهم در تحقیقات پلیسی پس از مشاهده ادله و مستندات غيرقابل انکار پليس، به کلاهبرداری 50 میلیارد ریالی اعتراف کرد .

سردار جهانبخش با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضائي پس از تکميل پرونده، به عموم شهروندان، توصيه کرد: براي هر گونه سرمايه گذاري از مبادي قانوني اقدام کنيد و موارد مشکوک را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهيد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha