کد خبر: یکهزار-بسته-ویژه-شب-یلدا-از-محل-نیات-واق
۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۶:۳۵
یکهزار بسته ویژه شب یلدا از محل نیات واقفین خوی بین نیازمندان توزیع شد

جبرئیل ابراهیم پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری سلامت در آذربایجان غربی افزود: در این بسته ها پشمک، حلوا، میوه و سایرخوردنی های ویژه این شب از محل نیات واقفین نیک اندیش خوی تهیه شده است.

وی اظهار داشت: این اقدام بخاطر فرار حسین عباسی فرماندار شهرستان خوی در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار داشت: به پاس قدردانی از زحمات پرستاران و کادر درمانی  سر تعظیم  فرود می‌آورم و از تلاش های شبانه روزی شما عزیزان تشکر میکنم.

وی در ادامه به همراهی مردم با اعمال محدودیت ها  اشاره کرد و افزود: برای احترام به کادر درمانی، مردم دستورالعملهای بهداشتی را رعایت نمایند و از دورهمی های خانوادگی بخصوص در شب یلدا پرهیز نمایند.

نماینده مردم در مجلس نیز در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات کادر درمانی بر فرهنگ سازی در جامعه در راستای قطع زنجیره بیماری کرونا تاکید نمود.

وی در ادامه به احداث ۳ بیمارستان در شهرستان خوی اشاره کرد و افزود: با توجه به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان به مردم شمال استان باید مراکز درمانی با تجهیز شدن با تمام ظرفیت آماده ارائه خدمات باشند.

سیدن سالگرد شهادت حاج قاسم سیلمانی و با شعار"راه سیلمانی از کوچه خدمت به محرومین می گذرد"، در امامزادگان و بقاع متبرکه خوی اجرایی شد.

وی بیان کرد: این بسته ها در محل شیخ نوایی جمع آوری شده و پس از آن بین نیازمندان شهرستان توزیع گردید.

رییس اداره اوقاف خوی توجه به نیازمندان و رسیدگی به معیشت آنها را بیشترین حوزه از نیات واقفین این شهرستان اعلام کرده و گفت: واقفین خیراندیش این شهرستان همواره برای رفع نیازمندان جامعه و کمک به معیشت و زندگی آنها توجه ویژه ای داشته اند و این نوع وقف دراین شهر در اولویت آنها قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha