کد خبر: یک-کشته-و-شش-مصدوم-نتیجه-غفلت-در-رانندگی
۲۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۵:۲۵
محور سنندج به دیواندره باز هم حادثه ساز شد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی هلال احمر استان کردستان، مهدی خوش قدم افزود: این تصادف در ۳۰ کیلومتری سنندج به دیواندره "نزدیک عباس آباد "به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و عبور به لاین مقابل در ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه به وقوع پیوست.

وی تصریح کرد: پس از وقوع این حادثه حاضران در صحنه ساعت ۶:۳۴ دقیقه با شماره ی ۱۱۲ مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر تماس گرفته و نجاتگران پایگاه امداد و نجات باقرآباد جمعیت هلال احمر شهرستان سنندج سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

خوش قدم  خاطر نشان ساخت: با همکاری پلیس راه، اورژانس و نجاتگران هلال احمر به وسیله ست نجات سیار سرنشینان خودرو سواری را رهاسازی نموده و نیز یک مصدوم توسط عوامل پایگاه باقرآباد و سایر مصدومین توسط عوامل اورژانس منتقل گردیدند.

معاون امدادو نجات جمعیت هلال احمر تاکید کرد: با توجه به حجم بالای تردد خودرو در محور سنندج به دیواندره،  لازم است که رانندگان خودروهای سواری ضمن رعایت سرعت مطمئنه نسبت به رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی اهتمام بیشتری داشته باشند.

پوشش امدادی این حادثه توسط نجاتگران پر تلاش پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان سنندج بر عهده آقایان سید هادی شیخ احمدی، حجت شفیعی و سیروان عزیزی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha