کد خبر: ۱۰۰۰-نفر-بیرجندی-تحت-پوشش-خدمات-خانه-ها
۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۴۶
۱۰۰۰ نفر بیرجندی تحت پوشش خدمات خانه های هلال قرار گرفتند

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی؛ احمد بخشی، امروز سه شنبه 5 اسفند، در حاشیه مراسم افتتاح خانه هلال روستای «رزگ» گفت: با افتتاح 8 خانه هلال در بیرجند، تعداد خانه های هلال این شهرستان به ۱۱ مورد رسیده است.

وی با اشاره به استقبال بالای مردم از خانه های هلال گفت: علی رغم تازه تاسیس بودن این خانه ها، تاکنون 1000 نفر تحت پوشش خدمات مربوطه قرار گرفته اند.

بخشی با اشاره به افتتاح خانه هلال در روستای ۲۵ خانواری رزگ بیان کرد: با توجه به سیاحتی و زیارتی بودن این روستا، احداث خانه هلال ارائه خدمات امدادی به زائران و گردشگران را آسان تر می کند.

وی تعامل و همکاری دو سویه میان روستانشینان و جمعیت هلال احمر را از مهمترین اهداف ایجاد این خانه ها عنوان کرد و گفت: این خانه ها در افزایش سطح آگاهی مردم از بایدها و نباید های لازم در زمان بحران بقش بسزایی دارد.

 بخشی گفت: برگزاری دوره های آموزشی امداد و کمک های اولیه، برگزاری مانور و امدادرسانی به موقع در حوادث و بلایا، انجام فعالیت های بشردوستانه و ارائه خدمات حمایتی با کمک اعضای داوطلب از جمله فعالیت های خانه های هلال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha