مسئولان «مهربانانه» پاسخ‌گوی مردم باشند

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با قدردانی از عملکرد موفق عوامل راهداری استان در برف اخیر گفت: مسئولان دستگاه‌های خدمات‌رسان باید «مهربانانه» پاسخ‌گوی مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)   به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان،  حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی ظدر جلسه ستاد مدیریت بحران اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با قدردانی از عملکرد رضایت‌بخش این مجموعه در پی بارش‌های اخیر در سطح استان اظهار داشت: خوشبختانه همکاران راهداری در روزهای برفی در زمینه کار خود؛ پاکسازی راه‌ها و پاسخ‌گویی به مردم موفق عمل کرده و عملکردشان رضایت‌بخش بود که این بیانگر آن بوده که وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهند.

وی افزود: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان یک اداره خدمتگزار واقعی و فایده‌رسان به مردم است و برای دست‌اندرکاران این مجموعه فرقی نمی‌کند که مخاطب آنان مردم روستا یا شهر باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بر ضرورت پاسخ‌گویی مسئولان به مردم تاکید کرد و گفت: متاسفانه در پی بارش‌های اخیر برخی از مسئولان مربوطه پاسخ‌گو مردم نبودند و همین باعث بروز مشکلاتی شد در حالی‌که در شرایط کنونی که با فشار مشکلات اقتصادی و بیماری کرونا که امنیت‌های فکری را به هم‌می‌زند، مسئولان دستگاه‌های خدمات‌رسان باید «مهربانانه» پاسخ‌گوی مردم باشند.

وی با تأکید بر اینکه باید در این شرایط حساس بار فکری و روانی را از دوش مردم برداریم، گفت: امنیت یک مسئله و احساس امنیت مسئله‌ای دیگر است که نباید تحت هیچ شرایطی مخدوش شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با ابراز تأسف از اینکه در پی بارش‌های اخیر در مدیریت شهری سنندج با مشکل مواجه شدیم، عنوان کرد: مردم توقع نداشتند که در برف اخیر مشکلات تردد و صف طولانی نانوایی‌ها برایشان اتفاق بیفند که خوشبختانه با ورود عزیزانمان در سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی دغدغه‌های مردم رفع شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با یادآوری اینکه مردم خدمات خدمتگزاران واقعی خود را دیده و زبان تشکر نیز دارند، یادآور شد: فرد مؤمن همواره خود را خدمتگزار مردم دانسته و در قالب عمل صالح خیر به دیگران می‌رساند انتظار می‌رود که مدیران نیز در این راستا گام بردارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha