به مردم قول می دهیم گرفتار هواهای نفسانی نشویم

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت : به  مردم قول می‌دهیم که به صورت شبانه روزی تلاش کنیم و گرفتار هوای نفسانی نباشیم و در این  کارخدا، مردم و مسئولیت ها را ببینیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ؛ منصور مرادلو ظهر روز چهارشنبه  در آیین تکریم و معارفه شهردار زنجان در سالن همایش های روزبه گفت : نگاه شورای شهر نگاه فرهنگی، اجتماعی و عمرانی است و با توجه به مسئولیتی که بر عهده ما است  بایددر  توسعه و تعالی این نظام تلاش کنیم.

وی افزود: در این برهه از  زمان کسانی که مسئولیت می‌پذیرند قطعا دغدغه نظام دارند و سختیهای مسئولیت را پذیرفته‌ و دنبال عافیت طلبی نیستند.

رئیس شورای شهر زنجان بیان کرد:  اگر قرار است جامعه ما متعالی شود باید سختی را بپذیریم و چشم به هدف نهایی داشته باشیم.

مرادلو با اشاره به این وضعیت استان زنجان نسبت به استان‌های همجوار خوب نیست گفت: خوشبختانه نگاه استاندار توجه به شاخص‌ها است و نشان دهند  این است که پیگیر مشکلات استان هستند و تلاش خواهیم کرد با همکاری مسئولان در توسعه شهر پر تلاش و کوشا باشیم.

وی اظهار داشت : باید تلاش کنیم وضعیت مردم ارتقا پیدا کند و برای ارتقاء آن باید مسئولان احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند.

این مسئول تصریح کرد: به مردم قول می‌دهیم که به صورت شبانه روزی تلاش کنیم و گرفتار هوای نفسانی نباشیم و در این  کارخدا، مردم و مسئولیت ها را ببینیم و تلاش می‌کنیم با شهردار جدید همراه باشیم.

به مردم قول می دهیم گرفتار هواهای نفسانی نشویم

در ادامه جلسه علیرضا فیروزفر  شهردار  منتخب شهر زنجان گفت: اگر مسئولان با تقوا باشند هیچگاه به دنبال رشوه خواری و فساد نخواهند رفت و باعث میشود شهری توسعه یافته و آباد داشته باشیم.

وی با اشاره به این که بیشتر مردم از تبعیض گلایه‌مند هستند گفت: نباید باندبازی و تبعیض ابزاری برای سیاست و سیادت باشد و باید عدالت سرلوحه همه کارهای مسئولین اجرایی باشد.

فیروزفر افزود: در مسائل شهری حلقه مفقوده  مسئله یابی است و  اگر بخواهیم مسئله سازی کنیم هزاران مسئله ساخته خواهد شد بنابراین باید برای مسائل شهری راهکار و برنامه عملی  مفید داشته باشیم.

وی افزود شهر را نمی توان در چند پروژه تعریف کرد و به صلاح مردم نیست و باید پروژه‌ها در سطح شرکت حوزه متوازن داشته باشند و باید آسیب شناسی در سطح شهر در مورد پروژه ها انجام شود.
وی افزود در تمام کارها باید شفافیت وجود داشته باشد لباس شفافیت می توان گلوگاه فساد را بست.

شهردار منتخب زنجان با اشاره  به مشکلات  شهرداری اشاره کرد و گفت:  در شهرداری مشکلی به نام احکام حقوقی وجود دارد که باید هرچه سریعتر حل و فصل شود.

گفتنی است: دکتر علیرضا فیروزفر ۲۵ آذرماه سالجاری  در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان  با رای قاطع ۹ عضو شورا به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد.

خبرنگار : زهرا نوری



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha