حضور فعال دفتر طب ایرانی در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری

در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته پنل «گردشگری سلامت» با حضور فعالان حوزه گردشگری بین المللی، مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، معاون درمان وزارت بهداشت و نماینده سازمان نظام پزشکی برگزار شد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌وابسته که از تاریخ ۹ بهمن ماه در تهران آغاز شده مهم‌ترین محفل برای دور هم آمدن فعالان گردشگری همچنین هم‌فکری و تبادل نظر بین دو بخش خصوصی و دولتی برای پیشبرد مهم‌ترین ماموریت‌های مربوط به حوزه گردشگری است.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امسال در دوره پانزدهم این رویداد نشست‌هایی با عناوین متنوع، میزگردهای تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و پنل‌های تخصصی در حال برگزاری است.

یکی از پنل‌های برگزار شده پنل بحث‌وگفتگو با موضوع  «گردشگری سلامت» است که با حضور فعالان حوزه گردشگری بین المللی، دکتر سعید کریمی ، معاون درمان وزارت بهداشت، علی‌اصغر شالبافیان حسین‌آبادی، معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، دکتر نفیسه حسینی یکتا، مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، و نماینده سازمان نظام پزشکی برگزار شد.

همچنین در این رویداد دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی با رویکرد «گردشگری و طب ایرانی» کرد که با استقبال مخاطبان روبرو شد.

گفتنی است؛ حضور فعال دفتر طب ایرانی در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری سلامت در راستای سیاست‌ها و اهداف این دفتر برای  توسعه گردشگری سلامت و شناساندن طب ایرانی به عنوان یک دانش بومی و فرهنگی به کل دنیا و معرفی ظرفیت‌های درمانی آن است.

لازم به ذکر است؛ پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری از تاریخ ۹ بهمن ماه با حضور هیات‌هایی از کشورهای همسایه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد و تا تاریخ ۱۲ بهمن‌ماه سال جاری ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha