اجرای بیش از ۵۰۰ طرح افتتاح و آغاز عملیات اجرایی  به مناسبت دهه فجر در زنجان

فرماندار زنجان گفت: در دهه فجر امسال ۵۰۱ طرح  افتتاح و آغاز عملیات اجرایی با اعتبار بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری و آغاز عملیات  اجرایی می‌رسد.

 به گزارش  خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان ؛پرویز خالقی ظهر روز دوشنبه در نست خبری بمناسبت ایام دهه فجر  با بیان اینکه مدیران و مسئولان حلقه اولیه جهاد تبیین  هستند  اظهار داشت : مسئولان  آمار دقیق مبتنی بر حقایق در دست دارند  و ارائه می‌دهند و حلقه بعدی رسانه‌ها هستند که حلقه واسط بین مدیران ، مسئولان ،حاکمیت  و مردم هستند.

وی بابیان  اینکه تمام  رسانه‌های خارجی سعی  بر وارونه نشان دادن حقایق و واقعیت‌های‌ انقلاب است اظهار داشت: تنها ابزار ما، رسانه‌های داخلی هستند که دل در گرو انقلاب دارند تا حقایق و واقعیت ها را منعکس کنند .

فرماندار زنجان  با اشاره به اینکه در حال حاضر نمی‌خواهیم کارها را بزرگنمایی یا سیاه‌نمایی کنیم گفت : در حال حاضر مردم نیازمند دریافت امید هستند زیرا تزریق ناامیدی هنر نیست و برخی رسانه‌های مغرض تلاش می‌کنند که حکومت اسلامی را  ناکارآمد نشان داده و مردم را ناامید کنند.

خالقی در ادامه با اشاره به برنامه های دهه فجر در شهرستان زنجان افزود : همزمان با دهه فجر امسال ۴۳۳ طرح با اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد که  علاوه بر افتتاح این پروژه ها،  ۴۹ طرح آغاز عملیات اجرایی نیز با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان در شهرستان زنجان آغاز می‌شود.  

وی خاطر نشان کرد: : در مجموع دهه فجر امسال ۵۰۱ طرح  افتتاح و آغاز عملیات اجرایی با اعتبار بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان را خواهیم داشت.  

فرماندار زنجان  با اشاره به افتتاح  پروژه های سرمایه گذاری در این  ایام گفت : در طی این مدت   ۱۹ طرح پروژه داریم که از این تعداد ۱۷ پروژه  با اعتباری غالب بر ۸۹۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد  که زمینه اشتغال ۹۲۵ نفر را فراهم می‌کند.

وی  یا بیان اینکه ۲ پروژه نیز آغاز  عملیات اجرایی آن انجام می‌شود تصریح کرد : این پروژه ها با حجم سرمایه گذاری هفت میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان است که  با اجرای آغاز این عملیات زمینه اشتغال  ۱۶۶ نفر نیز فراهم می‌شود.

فرماندار زنجان خاطرنشان کرد : تمام برنامه‌های اجرا شده در دهه فجر سال‌ جاری مردمی محور و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود.

در ادامه معاون سیاسی، امنیتی فرماندار شهرستان زنجان نیز در این نشست  با اشاره به اینکه  در اجرای برنامه ها به مردم  محوری بودن تاکید شده است گفت :  تا کنون ۳۷ دستگاه اجرایی برنامه های دهه فجر را ارسال کرده اند که با برنامه ریزی های انجام شده  بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی،اجتماعی  و هنری و ورزشی به مناسبت دهه فجر در این شهرستان  تدارک دیده شده است که‌ این برنامه ها شامل مسابقات مختلف ورزشی و هنری ، جشنواره ها ،نواخته شدن زنگ انقلاب ،حضور در مزار شهدا و...‌است .


 

خبرنگار : زهرا نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha