کارگاه آموزش تخصصی روزنامه‌دیواری بچه‌های انقلاب، پلاک ۴۳

به مناسبت دهه فجر و در قالب نخستین رویداد روزنامه‌ دیواری«بچه‌های انقلاب، پلاک ۴۳» کارگاه آموزش تخصصی روزنامه‌دیواری دستاوردهای انقلاب با حضور یکصد نفر از دانش آموزان دختر و پسر دوره دوم مقطع ابتدایی، طی ۲ روز در فرهنگ‌سرای‌ علامه‌ فیض‌کاشانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از سازمان فرهنگی و هنری شهرداری کاشان،در این کارگاه آموزشی بعد از معرفی فرهنگ‌سرا، تشریح رویکردها و اهداف برنامه‌ی نخستین رویداد روزنامه‌ دیواری‌«بچه‌های انقلاب، پلاک ۴۳» توسط امیرحسین عبدلی مدیر فرهنگ‌سرا، کارشناسان با توضیحاتی پیرامون روزنامه دیواری، دانش‌آموزان را با چگونگی تولید و جمع آوری محتوا از طریق سایت‌ها، کتاب‌ها و مصاحبه با افرادی که زمان انقلاب را درک کرده‌اند، آشنا کردند.

همچنین در این کارگاه نحوه قرار دادن اطلاعات در روزنامه دیواری طبق الگوی ارائه شده به منظور آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب تشریح شد.

 نخستین رویداد روزنامه دیواری بچه‌های انقلاب، پلاک ۴۳ با هدف انتقال ارزش‎ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به دانش‌آموزان  همراه با کارگاه آموزش تخصصی روزنامه دیواری آغاز شد و در نهایت بعد از آموزش و تشکیل گروه‌، علاقه‌مندان در روز پنج‌شنبه ۱۴ بهمن ماه با حضور در حسینیه حضرت ابوالفضل کوی سرسنگ با تهیه روزنامه دیواری با موضوعات دستاوردهای انقلاب در حوزه دفاعی، هسته‌ای ، پزشکی،  فرهنگی ، هنری و..با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

 لازم به ذکر است آثار برتر در بخش روزنامه دیواری روز جمعه ۲۲ بهمن در ایستگاه انقلاب در معرض نمایش قرار خواهد گرفت و به گروه‌های برتر از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان جوایزی اهدا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha