صحت سنجی فعالیت مسئولین در میزان خدمت رسانی به مردم است

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت : امروزه صحت سنجی فعالیت مسئولین در میزان خدمت رسانی به مردم است و این شاخص در کمیته امداد ،میزان همراهی مسئولان در ارائه خدمات  به این قشر است .

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان؛مصطفی خاکسارقهرودی ظهر روز  شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران‌کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از ارکان و بنیان‌های اساسی انقلاب اسلامی ایران، حضور مردم بوده است، اظهار داشت :  اگر مردم نبود انقلابی معنا پیرا نمی‌کرد و آنچه که امروز بیش از همه به آن نیاز داریم به خصوص برای مسئولان، مردم‌باوری است .

وی تصریح کرد :  اگر امروز نسبت به امیدوار بودن مردم نگران هستیم، ترجمه مردم‌ناباروری  خدمت‌گذارانی است که باید در خدمت آنان باشند، هر جا آنان کوتاهی کردند، به امیدواری مردم لطمه خورده است.

این مسئول با اشاره فرمایشات رهبری گفت : در نظام اسلامی شاخص اصلی برای تمام امور ، میزان خدمت به مردم است که چقدر به این موضوع توجه می‌شود.

خاکسار با بیان اینکه  امروزه صحت سنجی فعالیت مسئولین در میزان خدمت رسانی به مردم است گفت : امروز شاخص قبولی خدمت مسئولان در خدمت گذاری و ارائه خدمات  به مردم است که این شاخص در کمیته امداد میزان همراهی مسئولان در ارائه خدمات  به این قشر است .
 

سرانه ایتام در استان زنجان یک ملیون و ۲۰۰هزار تومان 

هدایت صفری  مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در ادامه این مراسم با بیان اینکه امروز با پرچم  داری رهبری و آحاد ملت چله اول انقلاب را پشت سر گذاشته و وارد چله دوم انقلاب شده ایم اظهار داشت : امروز همواره بر صفحات عزت و اقتدار این ملت  افزوده می‌شود و دشمنان دو مفهوم ناامیدی و بی اعتمادی را به جامعه تزریق کند ولی با همت جهادی و در صحنه بودن مجاهدت آحاد مردم ، پیشرفت و اقتدار با رهبری امام بر صفحات عزت و  اقتدار افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه ایثار را  در معنای حقیقی این استان در ۸ سال دفاع مقدس نشان داده است بیان داشت : این استان همچنین در ایثار اجتماعی به عنوان بهشت خیرین خودش را نشان داده است  چراکه در حوزه خیر و احسان یک کتابی است که باید خوانده شود  و ارائه شود .

این مسئول  با بیان اینکه سرانه ایتام در کشور ۶۱۳ هزار تومان است اظهار داشت :  در حال حاضر سرانه ایتام  در استان زنجان به بیش از یک ملیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است که امیدواریم در آینده به ۲ میلیون تومان برسد

صفری با  اشاره به اینکه در ۶ ماهه اول  سال ۹۵ سرانه محسنین در استان  ۶۴ هزار تومان بود افزود :در حال حاضر  این سرانه  در استان ۴۲۲ هزار تومان است ولی  در سطح کشوری این  سرانه محسنین ۲۸۰ هزار تومان است.

وی با اشاره  به اینکه در سال گذشته ۲۳۲ درصد تحقق  بودجه تعهدی استان با کیفیت رقم خورد گفت : درآمد استان در حاضر ۱۶۰ میلیارد تومان رسیده است چراکه در سال گذشته ۱۴۱ میلیارد تومان بوده که نشان همت جمعی است .

این مسئول با بیان اینکه  در حوزه اشتغال  در سال گذشته با اعتبار  ۱۰۵ میلیارد تومان زمینه اشتغال ۴ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد شده است بیان داشت: در سال جاری ۴ هزار و ۱۰۰ فرصت شغلی  با اعتبار ۱۱۲ میلیارد تومان  ایجاد شده است و تا پایان سال ادامه دارد .

خبرنگار : زهرا نوری 



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha