کشف بیش از یک تن مواد مخدر در مرزهای سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از کشف یک تن و 283 کیلوگرم اناع مواد مخدر طی دو عملیات جداگانه در مرزهای استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار "احمد علی گودرزی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی سراوان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت یک باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی "جالق" شهر مرزی سراوان مطلع شدند.

وی افزود: دلاورمردان هنگ مرزی سراوان با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی استان محل تردد احتمالی قاچاقچیان را شناسایی و با اجرای طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی، نسبت به کنترل و انسداد مسیرهای تردد قاچاقچیان اقدام و با انجام عملیاتی هدفمند و سریع، موفق به زمین‌گیر کردن قاچاقچیان شدند.

سردار گودرزی تصریح کرد: سوداگران مرگ قصد داشتند در فرصتی مناسب مواد مخدر را به عمق کشور انتقال دهند که با حضور به موقع و هوشمندانه مرزبانان در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

وی بیان داشت: مرزبانان موفق شدند، ضمن دستگیری 2 قاچاقچی، مقدار 629 کیلو و 40 گرم موادمخدر از نوع شیشه به همراه 2 دستگاه بی‌سیم دستی را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه از یک عملیات موفقیت آمیز دیگر و کشف مواد مخدر توسط مرزبانان پایگاه دریابانی چابهار خبر داد و گفت: مرزبانان مجاهد پایگاه دریابانی چابهار در عملیاتی تاکتیکی و در درگیری مسحانه با سوداگران مرگ، موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، مقدار 654 کیلوگرم تریاک را کشف و آن ها را در دستیابی به اهداف شوم شان ناکام کنند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مجاهدت‌های مرزداران استان سیستان و بلوچستان و همکاری صمیمانه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی خاطرنشان کرد: مرزهای ایران اسلامی با زحمات و حضور شبانه‌روزی مرزبانان و با همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و با حمایت‌های همیشگی مرزنشینان غیور برای زندگی و هرگونه فعالیت اقتصادی، اجتماعی، صنعتی و ... در امنیت کامل است، اما برای سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان از هر زمان دیگر ناامن‌تر است و با اقدامات غیرقانونی در مناطق مرزی به شدت مقابله و برخورد می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha