آموزش ساخت اوریگامی و کاردستی‌های راهپیمایی در کتابخانه‌های مرکزی سراسر کشور

همزمان با ایام الله دهه فجر، کارگاه آموزشی ساخت اوریگامی و کاردستی های راهپیمایی در بخش کودک و نوجوان کتابخانه های مرکزی سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری سلامت(طبنا) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، همزمان با ایام الله دهه فجر، آموزش ساخت اوریگامی و کاردستی های راهپیمایی از ۱۶ لغایت ۲۰ بهمن ماه در بخش کودک و نوجوان کتابخانه های مرکزی سراسر کشور برگزار می شود.

کتابخانه های مرکزی آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در تاریخ ۱۶ بهمن ماه؛ کتابخانه های مرکزی اردبیل و ایلام در تاریخ ۱۷ بهمن ماه؛ کتابخانه های مرکزی خراسان شمالی و خراسان رضوی در تاریخ ۱۸ بهمن ماه؛ کتابخانه های مرکزی سمنان و خوزستان در ۱۹ بهمن ماه و کتابخانه های مرکزی همدان و یزد ۲۰ بهمن ماه میزبان این برنامه خواهند بود.

علاقه مندان می توانند از ۱۶ لغایت ۲۰ بهمن ماه ساعت ۱۳ و ۱۵ از طریق پلتفرم اسکای روم به نشانی https://www.skyroom.online/ch/nahaad/farhangi در این برنامه شرکت کنند.

همچنین این برنامه بصورت زنده از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد iranpl.ir، صفحه اینستاگرام نهاد iranlibraries و صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl نیز پخش خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha