امنیت و آرامش  مردم،خط قرمز سبز پوشان ناجا

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز سبزپوشان ناجا است، گفت : بارها و بارها گفته‌ایم پلیس با کسانی که بخواهد امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازد  مقتدرانه برخورد جدی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ؛ حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی در آیین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان با تبریک دهه فجر و حلول ماه مبارکه رجب، اظهار کرد: نیروهای انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم ،مظهر اقتدار و آرامش مردم در جامعه هستند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، ابراز کرد: رهبری نیروی انتظامی را با کلید واژه هایی مانند نیروی خدمتگزار، مومن، مجاهد، انقلابی، پاکدست و... توصیف کرده است.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد :  رهبر معظم انقلاب برای اولین بار در تاریخ انتظامی همه کارکنان را مورد خطاب قرار دادند، که این اقدام رهبری یعنی رهبری با آحاد کارکنان سخن گفتند.

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه سرباز یعنی کسی که حاضر است سرش را برای ارزش‌ها ببازد، عنوان کرد: من خود را کوچک تر از سایر رزمندگان و مجاهدانی می‌بینم که حاضرند برای امنیت این کشور کتک بخورند ولی کتک نزنند.

وی با بیان اینکه خون شهید رنجبر  خفتگان را بیدار کرد، افزود: تا چه زمانی ناجا باید به دلیل نقص قانون به کارگیری سلاح رنج بکشد؟ در حالی که  برخی از همکاران به دلیل  همین نقص قانون به کارگیری سلاح دچار مشکلات شده اند.

این مسئول با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز سبزپوشان ناجا است، تاکید کرد : بارها و بارها گفته‌ایم پلیس با کسانی که بخواهد امنیت مردم را به مخاطره بیندازد  مقتدرانه برخورد جدی خواهد کرد و امیدوارم دستگاه قضا در برخورد قاطع و پشیمان کننده با قاتل شهید رنجبر داشته باشد تا درس عبرتی برای دیگران شود.

حجت الاسلام ادیانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، با بیان اینکه مسیری که پلیس طی می کند مسیر درستی است اما تا  رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد بیان داشت: پلیس در حال رسیدن به یک نیروی تراز انقلاب و جهادی است.

وی با اشاره به نقش عقیدتی سیاسی در فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت :  نقش عقیدتی سیاسی تامین معنویت و دمیدن روح ولایت در مجموعه است.

این مسئول  با بیان اینکه هر جا به هر میزانی که از معنویت دور شدیم دشمن در آنجا رخنه کرد، تاکید کرد: هر جا سیاست ما عین دیانت ما نبود شکست خوردیم.

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه هنر امام خمینی (ره) این بود که انقلاب را نهادینه کرد، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی یکی از ثمرات انقلاب اسلامی است که شاید مادر همه دستاورد های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری سلامت : در پایان این مراسم از تلاش ها و زحمات حجت الاسلام  قدرت اله عبادی  تقدیر و حجت الاسلام سجاد نوری به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان معرفی شد.

خبرنگار: زهرا نوری 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha