اعلام آمادگی بیمارستان کودکان مفید برای ارایه خدمات به بیماران کرونایی

رییس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی کودکان مفید با توجه به شیوع سویه امیکرون و افزایش ابتلای کودکان به این بیماری، برای ارایه خدمات درمانی به مبتلایان در این مرکز اعلام آمادگی کرد.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی،  دکتر شمس الله نوری پور رییس بیمارستان کودکان مفید اظهار کرد: در روزهای اخیر و از ابتدای بهمن ماه با افزایش سویه امیکرون، مراجعات بیمارستانی به ویژه در بخش اورژانس بیمارستان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه بخش بیماران کرونایی این مرکز دارای ۲۹ تخت است، گفت: تا امروز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه در این بخش ۲۴ تخت پر شده و این بخش پنج تخت خالی دارد.

رییس بیمارستان کودکان مفید ادامه داد: همچنین بخش های مراقبت های ویژه بیماران کرونایی، بخش مراقبت های ویژه نوزادان کرونایی و اورژانس تنفسی آماده ارایه خدمت به بیماران مبتلا به کروناست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیمارستان با روال عادی در حال فعالیت است، گفت: تمامی همکاران ما در این مرکز با تمام توان خود در حال تلاش و خدمت رسانی هستند و با توجه به در نظر گرفتن احتمالات برای پیشگیری از مواجه شدن با کمبود تخت‌های بستری در روزهای آتی و برای کنترل شرایط، تعدادی از اعمال جراحی غیر اورژانسی را متوقف کرده ایم.

دکتر نوری پور با بیان اینکه این بیمارستان دارای دو بخش جراحی است، گفت: در حال حاضر یکی از بخش های جراحی نیمه خالی است و در شرایط اورژانسی اگر با بستری تعداد بیشتری کودک کرونایی مواجه شویم این بخش آمادگی کامل را برای بستری بیماران و تداوم خدمت رسانی دارد.

رییس بیمارستان مفید در پایان تاکید کرد: بنده و تمامی کادر بیمارستان مفید با تمام توان آماده خدمت رسانی به مردم شریف ایران هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha