رئیس مراکز درمانی  هلال احمر در کشور امارات متحده عربی منصوب  شد

دکتر پیرحسین کولیوند در حکمی شاهین محمد صادقی را به سمت «رئیس مراکز درمانی جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در کشور امارات متحده عربی (دبی)» منصوب کرد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر متن حکم رئیس جمعیت هلال احمر خطاب به دکتر شاهین محمد صادقی به شرح زیر است: «نظـر بـه شایستگی، تعهـد و سوابق ارزشمند جنابعالی بـه مـوجـب ایـن حـکـم بـه عنـوان «رئیس مراکز درمانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در کشور امارات متحده عربی ( دبی ) » منصوب می شوید .

 با عنایت به اهداف انسان دوستانه جمعیت هلال احمر از جنابعالی انتظار دارد با رعایت اهداف چهارگانه جمعیت، ضمن بهره گیری از نیروی انسانی مجرب و پزشکان حاذق و با استفاده از فناوری های نوین، تمام همت و توان علمی و اجرایی خویش را در راستای توسعه و ارتقاء کیفی آن مجموعـه دستیابی به استانداردهای جهانی و بهبود ارائه خدمات تخصصی بکار گیرید.

امید است با استعانت از خداوند متعال در جهت رسیدن به اهداف مانـدگار جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گامهای اساسی برداشته و با فصل الخطاب قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سایه همدلی، هم افزایی و همراهی مدیران و همچنین استفاده حداکثری ظرفیت‌های موجود در انجام وظایف پیروز و سربلند باشید.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha