«صدبرگ خدمت» در کاشان گشوده می‌شود

شهردار کاشان از آغاز طرح «صدبرگ خدمت» در کاشان خبر داد و گفت: بر مبنای این طرح، شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های شهری به صورت مستمر و پیوسته خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری کاشان،حسن بخشنده امنیه بیان کرد: نخستین نوبت از طرح «صد برگ خدمت» دوشنبه شب 25 بهمن ماه همزمان با میلاد حضرت امیرالمومنین علی(ع) اجرا می‌شود و طی آن پروژه‌های مختلف شهری به بهره‌برداری می‌رسند.

وی، میدان حضرت معصومه(س) و بوستان‌های شادی و جوانمرد را از جمله پروژه‌های آغازین طرح صد برگ خدمت ذکر و خاطرنشان کرد: مراسم بهره‌برداری از این پروژه‌ها به عنوان نخستین برگ‌های مجموعه صدبرگ خدمت، فرداشب با حضور نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان، مسئولان شهر و معتمدین محلی برگزار می‌شود.

شهردار کاشان، همچنین اضافه کرد: مسیرکندرو پروژه زیرگذر (میدان حضرت ولیعصر(عج) تا شهرداری منطقه پنج) نیز فرداشب همراه با سایر پروژه‌ها، مهیای بهره‌برداری می‌شود.

بخشنده امنیه در خصوص ویژگی‌های طرح «صد طرح خدمت» نیز عنوان کرد: در این طرح، یکصد پروژه شهری در حوزه‌های مختلف با رویکرد توزیع عادلانه امکانات و خدمات به بهره‌برداری می‌رسند.

وی، نیازسنجی و ضرورت اجرا را در زمینه بهره‌برداری از پروژه‌ها را متذکر شد و افزود: تلاش مدیریت شهری برآن است تا هر ناحیه و منطقه‌ای متناسب با نیاز شهروندان و همچنین بر مبنای طرح کلان توسعه شهر از امکانات و خدمات برخوردار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha