بهره‌برداری از 212.5 میلیارد ریال پروژه شهری در کاشان

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان از افتتاح و بهره‌برداری سه پروژه شهری با اعتباری بالغ بر 212.5 میلیارد ریال در نخستین نوبت اجرای طرح صد برگ خدمت خبر داد.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان ،محمدعلی فرجی بیان کرد:پروژه‌های میدان حضرت معصومه(س)، بوستان شادی و جوانمرد امشب 25 بهمن ماه همزمان با شب میلاد حضرت امیرالمومنین علی(ع) به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه‌ها، مسیر کندرو پروژه زیرگذر(حدفاصل میدان حضرت ولیعصر(ع) تا شهرداری منطقه پنج) پس از اقداماتی نظیر زیرسازی، اجرای آسفالت، جدول‌گذاری و کانیوو و... با صرف اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال بهره‌برداری می‌شود.

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، در خصوص بهره‌برداری از میدان حضرت معصومه (س) واقع در تقاطع خزاق، طاهرآباد و راوند بیان کرد: این میدان به عنوان بزرگ‌ترین میدان شهر با مساحت 8500 متر مربع با اعتباری بالغ بر 166 میلیارد ریال با هدف استانداردسازی عبور و مرور، کاهش سوانح رانندگی و همچنین ایجاد ورودی مناسب برای کاشان احداث گردیده است.

فرجی، بهره‌برداری از بوستان شادی را نیز یادآور شد و افزود: این بوستان که در حدفاصل شهرک قطب و شهرک آزادگان راوند واقع بوده با مساحت 8500 متر مربع و با هدف ایجاد محیطی شاد و باطراوت و افزایش سرانه فضای سبز احداث گردیده و برای اجرای آن بالغ بر 27 میلیارد ریال اعتبار صرف گردیده است.

وی، با اشاره به بهره‌برداری از بوستان جوانمرد واقع در خیابان فاضل نراقی عنوان کرد: این بوستان محلی با مساحت 1500 متر مربع و به منظور تأمین نیاز این محدوده به فضای سبز و بهره‌مندی اهالی آن از محیطی بانشاط و مفرح با صرف اعتباری بالغ بر 19.5 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تقارن بهره‌برداری از پروژه‌های نخستین نوبت اجرای طرح صدبرگ خدمت با میلاد مولای متقیان را متذکر شد و افزود: آیین بهره‌برداری از پروژه‌ها از ساعت 19 امشب 25 بهمن ماه همراه با مراسم نورافشانی و ویژه‌برنامه‌های مختلف و با حضور مقامات عالی شهرستان، خانواده معظم شهدا و معتمدین محلی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha