تولید «نوشت‌افزارهای ایرانی اسلامی» سرلوحه فعالیت‌های کانون قرار می‌گیرد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بر توجه هر چه بیشتر به تولید «نوشت‌افزارهای ایرانی–اسلامی » در راستای منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) تأکید کرد.

به‌ گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مهدی علی‌اکبرزاده، در حاشیه برگزاری دهمین سالگرد مجمع نوشت افزار ایرانی ـ اسلامی، گفت: با تمام توان در راستای سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی، ایجاد تنوع، جذابیت و توجه به هنر اصیل ایرانی ـ اسلامی مبتنی بر آموزه‌های دینی و اخلاقی را سر لوحه کار خود در تولید این محصولات قرار می‌دهیم.

وی تصریح کرد: توجه و تأکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  و ابراز خرسندی ایشان از اقدام‌های تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی در تولید با کیفیت این محصولات، وظیفه ما را در این مسیر سخت‌تر و سنگین‌تر می‌کند.

علی‌اکبرزاده ادامه داد: ما در کانون در بحث نوشت‌افزارها هم‌، تلاش‌مان بر این است که توجه ویژه‌ای به فرهنگ بومی داشته باشیم و بتوانیم مهارت‌های زندگی، آشنایی با قهرمان‌های ایرانی و آموزه‌های دینی و حفظ و حراست از محیط زیست را مورد توجه قرار دهیم.

وی افزود: نهادینه شدن فرهنگ استفاده از نوشت‌افزار ایرانی ـ اسلامی نیازمند فرهنگ‌سازی و توجه ویژه به کیفیت این محصولات است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: نوشت‌افزار ایرانی ـ‌ اسلامی بی تردید در شکل‌دهی شخصیت فرهنگی کودکان و نوجوانان و هویّت‌بخشی فرهنگی ـ دینی فرزندان این مرز و بوم، نقش غیر قابل انکاری دارد.

 شایان ذکر است: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) در روز ۲۴بهمن ۱۴۰۰طی پیامی با ابراز خرسندی از اقدام افتخارآفرین تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی، تولید با کیفیت این محصول را برای هر کشوری مایه افتخار دانستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha