شهر نیاز به گردگیری و شستشو دارد /دومین دوره جشنواره توفیق برگزار می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت :شهر نیاز به گردگیری و شستشو دارد و بهتر است  پیش از بارندگی‌ها در شهر، سطح شهر شستشو شود چرا که شهر نیاز به نظافت دارد تا نشاط و شادابی را در شهر شاهد باشیم .

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از زنجان ، منصور مرادلو  ظهر روز چهارشنبه در جلسه‌ رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی میگدزد  و یاد و خاطره ایثارگری هایی که در دوران ۴۳ ساله انقلاب بودند را گرامی می داریم افزود : دشمنان درصدد بودند از انقلاب اسلامی نامی برجا نماند و ایران اسلامی ۴۳ سالگی انقلاب رابا  وجود تمام هجمه ها و فشارهای اقتصادی نبیند و از بین ببرند.

وی تصریح کرد: با رهبری معظم رهبری و انسجام و وحدت اسلامی  در کشور ایجاد شد و بنیان های فکری تقویت  شد و این باور درونی باید ایجاد شود که این کشور پایدار و استوار بماند .

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه شهر نیاز به گردگیری و شستشو دارد بیان کرد: درخواست های متعددی از سوی شهروندان صورت گرفته هست و بهتر است  پیش از بارندگی‌ها در شهر، سطح شهر شستشو شود و  چرا که شهر نیاز به نظافت دارد تا نشاط و شادابی را در شهر شاهد باشیم .

مرادلو با بیان اینکه برای نوروز ۱۴۰۱ نیز برنامه هایی تدارک دیده شده است تا برنامه های متنوعی را اجرا کنند .

وی با تشکر از اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی سازمان فرهنگی شهرداری زنجان گفت: امسال برنامه ها بصورت زیبا و منسجم برگزار شد از جمله جام پرچم و... که برنامه ریزی درستی  صورت گرفته بود که باعث شادی و شعف در بین خانواده ها ایجاد شد.

این مسئول از برگزاری دومین دوره  جشنواره توفیق خبر داد و گفت :  این جشنواره جهت  ارتقای سطح فرهنگ و آگاهی‌های عمومی، تقویت همبستگی، انسجام و نشاط اجتماعی در میان شهروندان، برگزار می‌شود که امیدواریم  با اطلاع رسانی خانواده ها و جوانان در این جشنواره شرکت  کنند .

خبرنگار: زهرا نوری 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha