برقراری پروازهای زنجان-مشهد از ۱۵ اسفند سالجاری 

استاندار زنجان گفت: با پیگیری‌های فراوان از سازمان هواپیمایی از 15 اسفند سالجاری پرواز رفت و برگشت به مشهد مقدس توسط امبرائر با ظرفیت 50 نفر انجام شود.

 به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)از زنجان ،محسن افشارچی در حاشیه جلسه شورای مسکن در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پتانسیلی در استان  به نام فرودگاه وجود دارد که متاسفانه خیلی استفاده نشده است  اظهار داشت : از روزی که این سمت به بنده محول شد تمام  انرژی را بر این کار  گذاشتیم تا  در این خصوص حل مشکلی داشته باشیم تا  صورت پایدار مشکل فرودگاه حل شود، تا بتوانیم از این پتانسیل به نحو احسن استفاده شود .

وی با بیان اینکه یک راه حل میانی کوتاه مدت در این خصوص پیدا کرده ایم  که تا حدودی مشکلات گذشته را حل کرده است بیان داشت:  با توجه به اینکه هواپیما های مورد استفاده در زنجان  هواپیما های نسبتا پهن پیکر هستند که نیاز به تعداد مسافر زیاداست ،که در این خصوص نیاز به سرمایه دار است .

استاندار زنجان گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های فراوان از سازمان هواپیمایی و همینطور با یکی از شرکت‌های هواپیمایی مقرر شد از 15 اسفند پرواز رفت و برگشت به مشهد مقدس توسط امبرائر با ظرفیت 50 نفر انجام شود.

افشارچی خاطرنشان کرد: پروازها در روزهای یکشنبه و چهارشنبه خواهد بود و پرواز نوروز و همینطور پروازهای سال 1401 نیز  بستگی به استقبال شهروندان زنجانی از این پروازها دارد.

وی با بیان اینکه راه حل اساسی در خصوص مشکل هواپیمایی فرودگاه زنجان این نیست تصریح کرد: ما به دنبال سرمایه گذار هستیم که یک هواپیما برای استان تهیه کنیم و شخصا با چند سرمایه گذار صحبت کرده ام که امیدواریم بتوانیم که در سال آینده  روش پایداری برای حل مسئله حمل و نقل مسافری و باری از فرودگاه پیدا کنیم تا بتوانیم مقاصد مختلفی را تجربه کنیم .

خبرنگار: زهرا نوری 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha