ارائه بیش از 99 هزار خدمت به بیماران نیازمند

وحید سلیمی با اشاره به این که خدمت رسانی به بیماران نیازمند از وظایف هلال احمر است، از ارائه بیش از 99 هزار خدمت به بیماران نیازمند خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ وحید سلیمی، سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به کمک های هلال احمر به بیماران نیازمند گفت: یکی از خدماتی که سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در سال های گذشته در دستور کار قرار داده، ارائه کمک های بلاعوض به بیماران نیازمند است. این خدمات در قالب کمک هزینه معیشتی و پرداخت هزینه های دارو و درمان انجام می شود.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه بالغ بر 912 میلیارد ریال خدمت دارویی و درمانی به بیماران نیازمند سطح کشور ارائه شده است و پرونده هایی تشکیل شده تا 400 میلیارد ریال دیگر نیز به نیازمندان کمک رسانی شود.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر ادامه داد: بیماران نیازمند می توانند پس از ارائه اسناد درمانی و دارویی و پس از انجام امور مددکاری، هزینه درمان و داروی خود را دریافت کنند.

سلیمی تصریح کرد: در سال 99 بیش از 10 هزار خدمت به بیماران نیازمند ارائه داده اند که در سال جاری با رشد 900 درصدی، نزدیک به 99 هزار خدمت پس از انجام امور مددجویی توسط سازمان داوطلبان هلال احمر به بیماران نیازمند ارائه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha